Da tusler jeg ut herfra

Lucmam+Vic

Gift med forumet
Hadde UL idag, og det gikk ikke så bra. Ny abort for meg[:(]

Nei [:(][:(] Uff fikk helt vondt nå.

Sender over en god klem, og ønsker deg lykke til videre med prøving!

Stooor klem.....

Nei..[:(][&o]
hadde håpet sånn på at det ikke skulle være flere mars mammaer som
måtte forlate oss..
Håper neste spire sitter der den ska i 9 mnd..
Lykke til videre...
God klem..

Huffoghuff!! Så trist å høre! [:(][:(] Ta godt vare på hverandre nå!

Lykke til med ny prøving, når den tid kommer! Neste gang må den sitte i 9 mnd!!!!

*klem*

Nei[:(] Hadde du mistanker eller kom det som et sjokk?
Urettferdig at noen skal måtte gå gjennom dette så mange ganger[:(] Mange trøsteklemmer fra meg. Og så håper jeg prøver på nytt igjen når dere er klare for det.

Takk for gode ord og omtanke, ønsker dere kommende mars mammaer masse lykke til videre.

*Haley**: jeg har "visst" om det i ca to uker, men har hele tiden hatt et stort håp om at det alikevel ikke var sånn. Hadde en UL da jeg var 5 uker på vei, pga mistanke, men da så alt normalt ut i forhold til lenged på sv.skapet. Da jeg kom tilbake i dag, to uker senere, var det akkurat likt, ingen forandring, så det har nok dødd rundt den tiden der...

ORIGINAL: Lucmam

Takk for gode ord og omtanke, ønsker dere kommende mars mammaer masse lykke til videre.

*Haley**: jeg har "visst" om det i ca to uker, men har hele tiden hatt et stort håp om at det alikevel ikke var sånn. Hadde en UL da jeg var 5 uker på vei, pga mistanke, men da så alt normalt ut i forhold til lenged på sv.skapet. Da jeg kom tilbake i dag, to uker senere, var det akkurat likt, ingen forandring, så det har nok dødd rundt den tiden der...

Uff, utrolig trist. Og vondt å måtte gå og mistenke dette i to uker. Håper dere får klaff igjen snart og at neste spire er en frisk liten rakker som sitter i 9 mnd!klem

ORIGINAL: MinaMor

Hæ ??? Nei [:(][:(] Klem

ord blir fattige... Stooooor trøsteklemmepå-klem!

Gråter litt med dere som har mistet...
ORIGINAL: siven79

Nei og nei, to stk som skulle miste i dag.[&o]

Ønsker deg masse lykke til med videre prøving og sender en svææær knuseklem til deg.

Stor trøsteklem til deg, skikkelig kjipt!!! Håper du har det bra midt oppi det hele og at ei ny spire finner veien snart[:)]

Takk for alle lykkeønskninger, jeg håper når den tid kommer igjen, at det vil gå bra da. Akkurat nå vet jeg ikke om jeg har lyst til å prøve mer, men heldigvis vet kjærseten min og jeg[8|] at det ikke stemmer om noen uker...

Takk for alle klemmene jeg har fått[:)] så håper jeg resten av mars mammaene ikke finner på noe tull[8D][;)]

ORIGINAL: fillifjonka

Nei..[:(][&o]
hadde håpet sånn på at det ikke skulle være flere mars mammaer som
måtte forlate oss..
Håper neste spire sitter der den ska i 9 mnd..
Lykke til videre...
God klem..

sign.
Stor trøsteklem

Uff så trist... Eg som trudde marsmammaene som var igjen skulle bli.. [:(][:(]

Masse lykke til videre med prøving, den sitter i 9 mnd neste gang[:D][:D]

[:(] Vil bare gi deg en god klem! Har også mistet, og selv om det er forferdelig når en står oppe i det så vil dere snart se fremover og være klare for neste pp. Lykke til videre!

huff så trist å høre[:(][:(]
sender deg masse klemmer og lykker til videre

Back
Topp