Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen og gratulererSyns prifilbildet ditt så kjent ut...hm...du var ikke innom oktober 2014 vel?
Så gøy! Det er fortsatt liv på skjult forum der, men du var kanskje ikke der, eller med annet navn?Der var eg og [emoji6] men lillegull kom ikkje før 5 november tilslutt [emoji28] vart satt fram nokre dagar. Synest også eg kjente igjen det profilbilde der...
Velkommen og gratulererSyns prifilbildet ditt så kjent ut...hm...du var ikke innom oktober 2014 vel?
Så gøy! Det er fortsatt liv på skjult forum der, men du var kanskje ikke der, eller med annet navn?![]()
Jeg husker det navnetJo. Men ikkje verdt aktiv der siden fødsel. Kalla meg da fruvår [emoji28] men fekk ikkje 'lov' å bruke den profilen min no. [emoji85]
Artig at vi møtes her igjen, daJo.har ei datter som er født da
Jeg husker det navnetGøy å møtes her igjen, da!
Artig at vi møtes her igjen, daAlt bra med dere?
Høres ut som dere fortjener og trenger en opptur nå da. Gratulerer med giftemål og husJo nå såhar vært en lang vei for et søsken... mye nedturer og SA. men ellers har vi det fint. Giftet oss i vår og kjøpte nettop hus..som vi snart overtar... nå skal vi feire snuppa i helga som blir 3 år...tida flyr...
Og satser på at dette svangerskapet går greit da kan vi endelig virkelig nyte livet og skattene våre.. etter mange år som prøver...så det glede vi oss veldig til...å bare nyte alt