Da titter jeg innom :)

Der var eg og [emoji6] men lillegull kom ikkje før 5 november tilslutt [emoji28] vart satt fram nokre dagar. Synest også eg kjente igjen det profilbilde der...
Så gøy! Det er fortsatt liv på skjult forum der, men du var kanskje ikke der, eller med annet navn? :)

Artig at vi møtes her igjen, da :) Alt bra med dere?

Jo nå så :) har vært en lang vei for et søsken... mye nedturer og SA. men ellers har vi det fint. Giftet oss i vår og kjøpte nettop hus..som vi snart overtar... nå skal vi feire snuppa i helga som blir 3 år...tida flyr...
Og satser på at dette svangerskapet går greit da kan vi endelig virkelig nyte livet og skattene våre.. etter mange år som prøver...så det glede vi oss veldig til...å bare nyte alt

Jo nå så :) har vært en lang vei for et søsken... mye nedturer og SA. men ellers har vi det fint. Giftet oss i vår og kjøpte nettop hus..som vi snart overtar... nå skal vi feire snuppa i helga som blir 3 år...tida flyr...
Og satser på at dette svangerskapet går greit da kan vi endelig virkelig nyte livet og skattene våre.. etter mange år som prøver...så det glede vi oss veldig til...å bare nyte alt
Høres ut som dere fortjener og trenger en opptur nå da. Gratulerer med giftemål og hus :)
Vi feira 3-årsdag i helga. Stor stas!

Back
Topp