Da testet jeg...

Jessjess

Elsker forumet
... negativt! Skjønner ingenting jeg! hehe! er trøtt, sliten, tisser oftere enn normalt, er sulten hele tiden, drikker masse, kjenner murringer (tror jeg) og jeg har fremdeles ikke fått mensen!! 5 dager siden TR skulle kommet på besøk.. hmm.. mystisk!

Hm...

Kanskje du er som meg...? Jeg får ikke sterke tester før etter flere uker. Testet negativt dagen etter jeg skulle hatt TR (ble svaaaaaaaaaaaaaaaaaakt positiv en stund etter fristen). Testet for moro skyld 6+0 og da var fremdeles teststreken en del svakere enn kontrollstreken :p

Ville tatt en tur til legen! Ta en blodprøve heller. Så du slipper å ende som søstra til en tidligere studievenninne.... Hun testet bare negativt, og antok at hun ikke var gravid - til hun plutselig fødte :p

hehehe, nei, det vil jeg aller helst unngå! Tror jeg tar en til i morgen tidlig (morgen urin), evt en på søndag, og daa kanskje jeg ringer legen på mandag igjen.. har jo sååå lyst til dette så det bør ikke være TR som mistet toget og ble forsinket for å si det sånn! 

Synes jeg høres som en god plan!

Fjärild skrev:
Synes jeg høres som en god plan!

Fjärild skrev:

Ville tatt en tur til legen! Ta en blodprøve heller. Så du slipper å ende som søstra til en tidligere studievenninne.... Hun testet bare negativt, og antok at hun ikke var gravid - til hun plutselig fødte :p

Hehe, synes det er merkelig å ikke merke at en er gravid. Når en kommer så langt som å få mage og kjenne liv og sånn... Men var hu veldig overvektig da? Det er liksom eneste grunnen jeg kan tenke meg til å ikke merke magen, men liv bør hun vel kjenne uansett? Jeg hadde en rolig unge i magen, men jeg kjente liv hver dag =)

Altså, hun var nok i utgangspunktet ikke helt på nett med kroppen sin... Hun var stor i utgangspunktet, og hadde begynt å trene hardt for å gå ned - i stedet sto vekten på stedet hvil, og hun trodde hun mistet mensen fordi hun trente så hardt og gikk på dietter og sånt. Så syntes ikke at hun var gravid.

Også har hun vel hatt en rolig unge og ikke tenkt tanken en gang når det har vært bobling i magen....

Det er ganske kult da! og sprøtt og tøft og sjokkerende itillegg! Tenk å plutselig føde? uten noen som helst forberedelser, innkjøp og alt annet som skal/bør/må gjøres for en fødsel! Litt morsomt også! Tenk at det går an!! 

`Btw, negativ i morges også!! Sååå krysser fingrene for litt bedre resultat i morgen eller mandags morgen før jeg ringer legen! :) 

Det var da som søren... Ja, håper på bedre svar i morgen!

På den ene siden - tenk å være i så skammelig god form hele svangerskapet? :p På den andre siden - man går glipp av så utroooolig mye...

jaa, det gjør jeg også! Ble faktisk kjempe sur i morges når jeg testet, for aller først trodde jeg at jeg vaar gravid og at jeg hadde fått en positiv test, og var på hoppende på vei inn for å vekke sambo, men så ville jeg bare dobbelsjekke og sammenligne min strimmeltest med de som noen har lagt ut her ikke, og da viste det seg at jeg så feil! =( Så jeg ble kjeeempe lei meg i morges og lå å gren i flere timer før jeg sovnet igjen! =/ 

Fjärild skrev:
Altså, hun var nok i utgangspunktet ikke helt på nett med kroppen sin... Hun var stor i utgangspunktet, og hadde begynt å trene hardt for å gå ned - i stedet sto vekten på stedet hvil, og hun trodde hun mistet mensen fordi hun trente så hardt og gikk på dietter og sånt. Så syntes ikke at hun var gravid.

Også har hun vel hatt en rolig unge og ikke tenkt tanken en gang når det har vært bobling i magen....

Hehe, ja, det kan jo skje! Hu hadde jo fornuftige grunner for så vidt! Har jo skjedd før også og kommer helt sikkert til å skje igjen. Men for en gledelig overraskelse! Skjønt litt sjokkerende (veldig?!) vil jeg tro, og i enda større grad om hun ikke hadde barn fra før :)

Back
Topp