Da tenker jeg att jeg forlater dere..

<3 Sebastian09Nicklas14 <3

Forelsket i forumet
Satt på do nå og tissa og det kom lys rosa på papiret. Så nå er vel spiral på vei ut tenker jeg. Bærte en del tungt istedet så kan såklart være det.. men har min tro på det ikke har gått.. Lykke til alle sammen..

Jeg har blødd flere ganger i sv.skapet.. Gjorde det sist også, så ikke gi opp enda!! Du kan evt ta en tur til legen og måle hcg nivå i morgen og om et par dager.. Lykke til!

Dette trenger ikke å bety at det ikke går, kjære deg.. Det er ikke unormalt å blø.
Og å løfte skal ikke ha noe å si under en graviditet. Ikke gi opp før du veit helt sikkert!
Lykke til!

Vil også anbefale deg å måle hcg hos lege, da finner de fort ut om deg er noe å bekymre seg for eller ikke, sist jeg var gravid hadde jeg rosa og brun utflod i noen dager, av og til var den også rød, men lysere og tynnere enn vanlig mens og hadde en god del murringer, jeg var hos legen og målte hcg og det viste seg at den hadde dobbelt seg så alt var bra :-)

Men en uke senere begynte blødningene igjen og da var det mørkerødt med klumper og helt forferdelige smerter, sånn at det kjentes ut som om jeg skulle dø til tider, kom og gikk i krampetak og blødde utrolig mye, dagen etter hadde hcg sunket og det var kjempe lavt.

De mente på at blødningene ikke var relaterte og den første var uskyldig, men så gikk det uheldigvis galt etterpå.

Men da jeg mistet var jeg ikke i tvil, så om det bare er litt rosa så er det etter min erfaring ikke en truende blødning, og de sterke smertene kom før blødningen.

Men om du bare tar en g-test imorgen så vil nok vise hva som har skjedd.

Håper at det er en uskyldig blødning/ bare rosa utflod, er sikkert bare skjøre slimhinner:-) veldig vanlig å blø fra det :-)
Krysser fingrene og tror at dette skal gå bra :-)

Ja vet det er vanlig.. skjedde med mine to gutter også. Men dette kan gå begge veier. Så man får jo bare se uttover nå. Er nok ikke optimistisk til dette. Det var lys rosa farge i utfloden. Går egentlig bare å venter på det skal ta seg opp.

Nå er det ikke unormalt med småblødninger i svangerskapet da. Ser det er flere som går rett inn hit for å ta avskjed så fort de ser antydning til litt blod. Må ikke ta alle sorger på forskudd. Mål hcg hos legen ;)

Nå har jeg holdt på noen dager. Men kommer ingen klumper. Hva skjer?

Hvis det bare er lyst blod eller rosa utflod så kan det godt hende at du har fått en liten rift, hvor langt er du på vei?

Jeg har blødd ifra rift før og høres akkurat ut som det du beskriver. En uke etterpå hadde jeg en SA (helt urelatert mente legen) og da merket jeg det, var veldig mye mørkt klumpete blod og hadde så sterke smerter at jeg trodde at jeg skulle dø litt når det sto på. Kom og gikk i krampetak og når det var ferdig etter ca 4 timer så var jeg ikke i tvil om hva som hadde skjedd.

Hvis det bare er lyst blod eller rosa utflod så kan det godt hende at du har fått en liten rift, hvor langt er du på vei?

Jeg har blødd ifra rift før og høres akkurat ut som det du beskriver. En uke etterpå hadde jeg en SA (helt urelatert mente legen) og da merket jeg det, var veldig mye mørkt klumpete blod og hadde så sterke smerter at jeg trodde at jeg skulle dø litt når det sto på. Kom og gikk i krampetak og når det var ferdig etter ca 4 timer så var jeg ikke i tvil om hva som hadde skjedd.

Blod i utfloden. Kommer som regel på kveldstid. Gjerne etter jeg har tissa. Noen ganger er det mer rødt også rosa så brunt og sånn holder det på. 7 uker er jeg.

Blod i utfloden. Kommer som regel på kveldstid. Gjerne etter jeg har tissa. Noen ganger er det mer rødt også rosa så brunt og sånn holder det på. 7 uker er jeg.
Jeg fikk en rift på mandag og det er fortsatt lyst rosa/brunt. Blødde MYE faktisk, men kun rent blod uten slim. Har småblødd lett i alle svangerskapene mine, og det har gått begge veier for min del. Du har sikkert tenkt mye på om det er noe du kan ha gjort som skaper ufarlige blødninger. For min del var det sex, toalettbesøk, hard trening og høy aktivitet over lengre tid som ga blødningene. Siste gangen nå var det en skarp kant på en vaginalpille som ga en rift.

Kanskje du skal få tatt en ultralyd for å se hjerteaktivitet? Det hjelper mye på bekymringene :) En gynekolog kan også se om blødningen kommer fra livmoren/livmorhalsen eller et annet sted der inne.

Jeg fikk en rift på mandag og det er fortsatt lyst rosa/brunt. Blødde MYE faktisk, men kun rent blod uten slim. Har småblødd lett i alle svangerskapene mine, og det har gått begge veier for min del. Du har sikkert tenkt mye på om det er noe du kan ha gjort som skaper ufarlige blødninger. For min del var det sex, toalettbesøk, hard trening og høy aktivitet over lengre tid som ga blødningene. Siste gangen nå var det en skarp kant på en vaginalpille som ga en rift.

Kanskje du skal få tatt en ultralyd for å se hjerteaktivitet? Det hjelper mye på bekymringene :) En gynekolog kan også se om blødningen kommer fra livmoren/livmorhalsen eller et annet sted der inne.

Har hatt dette med begge gutta og alt var fint. Men da kom det bare rødt blod engang og resten brunt. Er ikke noe slim. Bare farge på utflod. Kanskje jeg må ta en tur til legen.

Har hatt dette med begge gutta og alt var fint. Men da kom det bare rødt blod engang og resten brunt. Er ikke noe slim. Bare farge på utflod. Kanskje jeg må ta en tur til legen.
Jeg ville gjort det. Det er forferdelig å gå sånn og bekymre seg. Håper det er helt ufarlig :)

Back
Topp