Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kom ani knappen der.. Den 18.09 klokken 12.48 kom lille angelia til verden <3 jeg har aldri sett noe så nydelig før i hele mitt liv. Jeg savner henne mer enn jeg noen gang kunne ha forestilt meg. Hun var helt perfekt med alle sine 12 fingre <3
Lykke til videre alle sammen, dere har vært gull verdt i de 20 ukene jeg fikk meg jenten min! Jeg håper dere får resten av livet med barna deres. Jeg misunner dere, husk å sette pris på hver dag dere får med de små nurkene til og med på de dagene dere hater å være gravid!
Uff, så forferdelig trist! Jeg syns ord blir fattige i en sånn situasjon, men jeg har et dikt som jeg leste inne på "Vi som har mistet" som jeg syns er så fint. Jeg håper det går bra med deg tross alt! Stor klem.
Do not stand at my grave and weep
I am not there. I do not sleep.
I am a thousand winds that blow.
I am the diamond glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.
When you awaken in the morning's hush
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circled flight.
I am the soft stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry;
I am not there. I did not die.
Veldig leit altså. Har tenkt så mye på deg! Håper dere får positive prøvesvar og at dere kan begynne å prøve igjen om ikke så lenge.. Ønsker dere lykke til av hele mitt hjerte!