Da takker jeg for meg.....

Åh så bra! Trodde det var en til som hadde mistet. Så gøy å bli flyttet så langt frem da! Lykke til :)

Var på tidlig UL i dag. Regnet med å være 10-12 uker, men var i følge gyn. MINST 16 uker... :-)
Flytter derfor til April!
Lykke til alle sammen! :-)
Ikke enda en, tenkte jeg nå. Men ååååå så kos at du ikke skal langt :) gratulerer så masse, snart kan du få vite kjønn også!! Ønsker deg masse lykke til :) :) :)

Næh, så spesielt:-P
Lykke til videre! Du skal straks på OUL du da:)

Overskrifta fikk meg til å fryse litt.... Heldigvis gode nyheter!! Fikk du vite kjønn....?!? :) lykke til i april!!

Du vet å lage spenning her inne! :) gratulerer så mye! Kjekt å bli flyttet frem så mye da! Lykke til i april! :)

Så gøy!!! Lykke til videre:)

Så morsom måte å fortelle det på, selv om jeg fikk vondt hjerte når jeg så overskriften :) Men lykke til og kose deg kjempe masse i April ;)

Takk skal dere ha! :-)
Var ikke meningen å skremme dere....
Ble litt satt ut av hele greia... Var jo en hel liten baby på skjermen, og ikke en "reke" som vi hadde forventet.... ;-)
Så ikke hva det var, annet enn at h*n var veeeldig fin, sånn objektivt sett... 2 hender og 2 føtter, og et bankende ♡ :-)
OUL om ca. 14 dager.... :-)

Oi! Nå ble jeg engstelig ett lite øyeblikk! Så moro att du var så mye lengre på vei enn du trodde:) vi sees inne på april, for er der jeg også:)

Oi :) blir et kortere svangerskap enn ventet :)

Jeg synes den første tida gikk veeeeeeeldig sakte :)

Back
Topp