Da takker jeg for meg.

Så trist! Vi mista to ganger før vi ble gravide med lille trille. Har alt vært på 2 ultralyder og sett lille spira. Vi ble gravide med denne spira bare 3 uker etter at jeg mista, så ikke gi opp håpet ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så trist! Vi mista to ganger før vi ble gravide med lille trille. Har alt vært på 2 ultralyder og sett lille spira. Vi ble gravide med denne spira bare 3 uker etter at jeg mista, så ikke gi opp håpet ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Samme her, denne gangen ble jeg gravid 3uker etter sa:)

♡02.03.2015♡

Uff, så trist. Håper du får mye støtte og omsorg og at det går riktig for seg neste gang. Mange gode klemmer og varme tanker til deg ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff så trist men hvilken blodtype er du? Er du resus minus?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mista 2 ganger før snuppsi hjemme jeg også. Fikk god oppfølging ved en privatklinikk neste gang og nå :)

Ikke mist håpet. Det skjer når det skjer og tiden vil være perfekt uansett! ♡

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Det var leit å høre :( Varme klemmer og håper dere får god oppfølging neste gang du blir gravid :)

ånei, så trist :(
ikke g opp håpet om de andre sier.
hva med akupunktur? det skal vistnok være veldig bra.

Tusen takk alle sammen! Snakka med gyn i går og hun anbefalte å vente litt sånn at kroppen fikk hvile. Hun har skrevet ned i papirene at alle svangerskap i fremtiden skal sjekkes nøye med blodprøver hver uke fra positiv test og 4-5 ul'er før oul. Så får god oppfølging når jeg er gravid igjen. Har fått en fantastisk gyn og de som jobber der kjenner mamma, så de tar litt ekstra vare på meg virker det som. Så nå blir det tilbake på sykehuset på onsdag for en siste sjekk og for evt en utskrapning om ikke alt er ute til da.

Dere har vært fantastiske, damer! <3 så håper jeg og krysser fingrene for at jeg er den siste som forlater dere!

Bruker den der tulletelefonen.

Uff så trist men hvilken blodtype er du? Er du resus minus?

Jeg er resus positiv.

Bruker den der tulletelefonen.

Ok. For det er noe med en sprøyte du skal ha etter fødsel om barne ikke har samme blodtype. Viss du ikkr får den vil ikke livmoren klare og bære fram flere barn (før du får den) vet ikke om d gjelder positiv.

Ok. For det er noe med en sprøyte du skal ha etter fødsel om barne ikke har samme blodtype. Viss du ikkr får den vil ikke livmoren klare og bære fram flere barn (før du får den) vet ikke om d gjelder positiv.

Gjelder SA og. Sprøyte altså

♡02.03.2015♡

Back
Topp