Da takker jeg for meg.

Frkstrikk

Forelsket i forumet
Det var vel for godt til å være sant denne gangen å. Har begynt å blø masse friskt blod og har smerter i mage og rygg. Kjennes alt for likt ut som den SA som jeg hadde i april. Men nå virker det som om det går feil vei her igjen.
Nå blir det nok å gå i sølibat og ikke ha sex en stund. For jeg greier ikke tanken på flere sånne erfaringer. Nå blir lillegutt alenebarn.

Bruker den der tulletelefonen.

Huff, så fælt! Har du noen rundt seg som kan støtte deg nå? Skjønner tanken på å gi opp hele babyprosjektet, men ta kontakt med lege og hør om det er noe som kan gjøres?
Sender deg mange varme klemmer!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff! Vet nesten ikke hva jeg skal si.. Utrolig trist lesning!

Ønsker deg en masse lykke til videre!
Kanskje er det håp i fremtiden!(?)

- iPhone appen :)

Nei så trist :( Håper du har har god støtte i de rundt deg. Vet heller ikke helt hva jeg skal si, men det er nok ikke dumt å oppsøke legen som HemmeliG sier. Mange klemmer til deg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

:-( det finnes masse god hjelp å få, spess på private klinikker synes jeg selv... Ikke gi opp kjære deg :-(

Tusen takk for all omtanke. <3 nå ligger jeg på sykehuset for å følge med at alle rester kommer ut. Er ikke alle rester ute etter kl 9 så blir det utskrapning. Men nå blir det tettere oppfølging den dagen jeg blir gravid ettersom jeg har hatt to tette SA.

Uff så trist, håper dere klarer å ta vare på hverandre i tiden som kommer;)

Det var vel for godt til å være sant denne gangen å. Har begynt å blø masse friskt blod og har smerter i mage og rygg. Kjennes alt for likt ut som den SA som jeg hadde i april. Men nå virker det som om det går feil vei her igjen.
Nå blir det nok å gå i sølibat og ikke ha sex en stund. For jeg greier ikke tanken på flere sånne erfaringer. Nå blir lillegutt alenebarn.

J føler med deg!
Ta vare på deg selv, og be om hjelp hvis d blir for tungt.
J vet hvor altoppslukende d kan være!

Lykke til videre uansett hva du måtte gjøre!
Alt godt ønskes!

Uff så fryktelig trist. :( Håper dere etter hvert kommer dit at dere får en levende baby i armene. Og heldigvis er det jo sannsynligvis det som vil skje hvis dere velger å fortsette prøvingen.

Lykke til videre!

Så forferdelig trist pass på at du har noen rundt deg nå.. Viktig at det er noen for deg der nå.

Så utrolig trist å høre. Sender deg varme tanker og håper du får masse god hjelp og støtte.

Så trist! :( Lykke til videre. Håper dere finner ut av det. Klem

Å, nei. Så trist :-( Jeg skjønner godt at du ikke orker tanken på å gå igjennom dette igjen. Jeg håper du får god støtte igjennom dette og at mannen også stiller opp for deg nå. God bedring!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Huff masse lykke til neste gang!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp