Da takker jeg dessverre for meg!

FrkNordby93

Glad i forumet
Som jeg også skrev i skjult forumet så spontanaborterte jeg i går den 14.09.25. Dette var ikke gøy og jeg syns det er helt forferdelig trist. Og med tanke på at det mest sannsynlig var tvillinger så var det ekstra guffent med mengden som kom ut. Så dette var ikke gøy. :(

Huff, så utrolig leit!
Ta vare på deg selv nå ❤️ håper spiren sitter neste gang ❤️ stor klem

Som jeg også skrev i skjult forumet så spontanaborterte jeg i går den 14.09.25. Dette var ikke gøy og jeg syns det er helt forferdelig trist. Og med tanke på at det mest sannsynlig var tvillinger så var det ekstra guffent med mengden som kom ut. Så dette var ikke gøy. :(
Så trist å høre. Ta vare på deg selv :Heartred

I dag har min mor ringt å skjelt ut legekontoret for den dårlige jobben dem har gjort med å ikke sjekke meg. Fått time i dag for å konstantere at det ikke sitter igjen et levende foster siden jeg omtrent ikke blør lengre.

I dag har min mor ringt å skjelt ut legekontoret for den dårlige jobben dem har gjort med å ikke sjekke meg. Fått time i dag for å konstantere at det ikke sitter igjen et levende foster siden jeg omtrent ikke blør lengre.
Håper på et mirakel, selv om sjansen kanskje er liten❤️ lykke til, og hold oss gjerne oppdatert ❤️

Dem har undersøkt..
Kroppen har stoppa prosessen, men det var så mye rester igjen at det var ikke sjans for noe liv der.. dem så nesten ingenting heller.. tenk at legevaktslegen hadde tenkt å la meg gå sånn..
Huff, det er hårreisende! Veldig bra at du omsider fikk undersøkelse ❤️ ønsker deg masse lykke til videre , håper spiren din sitter neste gang❤️

Ååååh dette var så vondt å lese❤️ Stakkars stakkars deg! Har ikke ord for det du har måttet gå igjennom...
Jeg håper du har masse støtte rundt deg i dagene som kommer og at du snart får terminspiren din❤️

Ååååh dette var så vondt å lese❤️ Stakkars stakkars deg! Har ikke ord for det du har måttet gå igjennom...
Jeg håper du har masse støtte rundt deg i dagene som kommer og at du snart får terminspiren din❤️
Ja, det var en rocky path, men etter utskrapning osv så har jeg ingen smerter mer og det er deilig å ha fått hjelp til slutt! :Heartred

Back
Topp