Da takke æ for mæ

Håper det går bra...

Det har ikje skjedd nokka spesielt, æ må bare ha en pause fra forumet:)
Skjer for mye i hverdagen akkurat no, å har fått påvisst depresjon (æ e ikje overaska ang det), å føle ikje at æ får nokka ut av forumet akkurat no. Vil heller ikje trø nån på tærn med at æ blir for direkte, eller forvente at nån her inne skal forstå eller ta hensyn til mæ på noen måte:)

Så da takke æ heller for mæ no, å ønske dokker allverden framover. Så får man se, kanskje æ snik innom fra tid til anna for å se kordan dokker har det, eller kommer med en oppdatering fra tid til anna:)

Så leit å lese at du har depresjon! Men jeg ble veldig lettet over at babyen har det fint :) pass på deg selv så godt du klarer, og du er alltid hjertelig velkommen tilbake om du føler for det :)

Så utrolig leit at du føler det sånn. :( Jeg har to søstre som et deprimerte, så jeg vet sånn ca hva det går i... Ta godt vare på deg selv og ta den tiden du trenger! Jeg håper at du får god hjelp til å takle det og at du kommer sterkere tilbake!

Det er veldig godt å høre at babyen fortsatt lever, jeg ble jo så redd et øyeblikk der. :/

En god klem til deg! Du er hjertelig velkommen tilbake om du returnerer til forumet. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ta vare på deg selv og babyen i magen

Det er ikke greit å slite med depresjon, har det sjøl og er ganske så tøft til tider!;) husk at det er lys i tunnelen selv om det kanskje ikke føles slik ;)
Masse lykke til til deg og ta godt vare på deg selv!;)

Back
Topp