Da sniker jeg meg stille og forsiktig inn her jeg da

cytoplastma

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Hei Jenter

Etter denne testen i dag sniker jeg meg forsiktig inn her og hvisker et stille hurra og krysser fingrene for at jeg blir her i 9 mnd. Skulle hatt termin nå i Juni så med ny spire i magen ser jeg litt lysere på mnd som kommer.
 
Velkommen, og gratulerer!! 
 
gratulerer :)
 
Tusen takk!! Ja krysser alt jeg har for at alle blir værende!! :)

hensja skrev:
Gratulerer og velkommen! Krysser fingrene for at vi alle blir her til neste år =)



 
Tusen takk

nøttelitenItreet skrev:
Velkommen, og gratulerer!! 



 
Tusen takk

mrs secret skrev:
gratulerer :)



 
Jeg sniker meg også inn her, og håper inderlig på å få bli!! ;o) 4 positive tester, så nå må jeg jo tro på det! Mange symptomer også... Og veldig hyggelig å være her med deg, cytoplasma, da vi hadde IKM samme dag hehe ;o) Lykke til til deg og alle!
 
Morro at det klaffet for begge! Håper vi begge er her om ni mnd også! Jeg krysser i alle fall alt jeg har. Hvor er du i landet?

tuttelura skrev:
Jeg sniker meg også inn her, og håper inderlig på å få bli!! ;o) 4 positive tester, så nå må jeg jo tro på det! Mange symptomer også... Og veldig hyggelig å være her med deg, cytoplasma, da vi hadde IKM samme dag hehe ;o) Lykke til til deg og alle!



 
Håper inderlig jeg også-------- Jeg bor på østlandet, enn du? Synes det er så rart at jeg ikke skal ha mensen på mange mnd, det begynner å gå opp for meg nå. Selv etter at jeg har fått positive tester, venter jeg på en måte at mensen skal dukke opp hvert øyeblikk.. God natt ;o)
 
Back
Topp