da slutter jeg!

tessi79

Betatt av forumet
Nå slutter jeg med amminga.  Har ikke nok melk og har prøvd ammete, havresuppe, nattamming, masse vann og det hjelper IKKE. Litt sur på helsestasjonen, fordi de sa i dag at "hvis du gidder, så gir du de dråpene du har, og gir mme i tillegg".  De vet ikke hvor mye jeg har tenkt på dette med melkeproduksjon, jeg blir helt gal i hodet, og er ordentlig nedstemt hele tida, fordi jeg har for lite melk. Så kommer de her og sier "gidder", akkurat som det er det det handler om.....

Skjønner godt hva du mener...
Har bare noen få dråper melk jeg også...
Har slik at Aleksander får 1 helt og 2 halve måltider...
Er jo så mye lettere med puppen, men det viktigste er at barnet er mett...[:)]

Så kjedelig at det ble sånn da. Er vel kanskje det som blir feil, at du har fokusert for mye på å få opp produksjonen??? Vet ikke jeg, men kroppen kan jo reagere ganske rart til tider, iallefall min![;)]
Tåplig av de på helsestasjon og si det på den måten da!

ORIGINAL: tessi79

Nå slutter jeg med amminga.  Har ikke nok melk og har prøvd ammete, havresuppe, nattamming, masse vann og det hjelper IKKE. Litt sur på helsestasjonen, fordi de sa i dag at "hvis du gidder, så gir du de dråpene du har, og gir mme i tillegg".  De vet ikke hvor mye jeg har tenkt på dette med melkeproduksjon, jeg blir helt gal i hodet, og er ordentlig nedstemt hele tida, fordi jeg har for lite melk. Så kommer de her og sier "gidder", akkurat som det er det det handler om.....

heeelt enig med deg!! sliter med melka selv nå og lille William har begynt å nekte å amme.. han hyler  og hyler når jeg prøver å amme han... så ender opp med flaske hver gang... så er nok ikke lenge til jeg orker dette her... ammingen blir mye mer stress enn kos......

Det var synd da, men som sakt så er det viktigst at ungene våre får mat. Er heldig som ammer enda, men den dagen det blir slutt så vet ikke jeg, Emil nekter jo å ta mme. Har prøvd et par ganger (i tilfelle vi skal bort eller noe), men vil absolutt IKKE ha det nei[:D]

Skjønner godt at du gir opp!!! Du har prøvd og går det ikke så går det ikke! Man skal være i live selv også vettu [:)]

synst du er flink som har stått sånn på får å få opp produksjonen, du har no gjort ditt beste.! når de ikke går,så går de ikke! teit av helsestasjoenen å si sånt, som om du kan noe får at melka forsvinner! jaj..ikke noe å bry seg me:) synst du skal være stolt over at du har amma i de hele tatt jeg!:)

ORIGINAL: elispk

synst du er flink som har stått sånn på får å få opp produksjonen, du har no gjort ditt beste.! når de ikke går,så går de ikke! teit av helsestasjoenen å si sånt, som om du kan noe får at melka forsvinner! jaj..ikke noe å bry seg me:) synst du skal være stolt over at du har amma i de hele tatt jeg!:)

Signerer!
jeg måtte også gi opp amminga, men da var Charlotte bare 4 uker...
Jeg hadde ikke nok så måtte amme først, gi flaske etterpå og pumpe imellom for å prøve å øke produksjonen! Huff, ble jo helt utslitt! Man skal jo leve sjøl også!!
Så da jeg bestemte meg for å slutte med amminga så kom melka for fullt men da nekta vesla å ta puppen, da var det bare flaske som gjaldt så da ble det det!

Takk for støtte[:)]! Litt godt å se at andre også har litt lite, siden "alle" vennene mine har fullammet lenge...

Ikke tenk på det med ammingen! Du har gjort ditt beste! Det viktigste er at babyen blir mett! Vi skal kose oss med de små nå, ikke slite oss ut pga alt presset med ammingen! Kos deg heller med den lille og nyt tiden du[:)]

ORIGINAL: veslejinta

Ikke tenk på det med ammingen! Du har gjort ditt beste! Det viktigste er at babyen blir mett! Vi skal kose oss med de små nå, ikke slite oss ut pga alt presset med ammingen! Kos deg heller med den lille og nyt tiden du[:)]

signerer synest du har vert flink jeg[:D]

Back
Topp