Da skjer det..

Så spennende:) tenk at prinsen snart er her:) håper du er på føden nå!;) gleder meg til vi skal gå trilleturer sammen. Masse lykke til:)
 
Her skjer det lite.. Det har kommet mer vann, skiftet bind 4 ganger.. Men det er enda ikke noe mer enn bare murringer dessverre.. Har gått tur og, men ingenting.. Kjenner mer enn 6.30 idag morges, men er redd dette drar ut lenge.. Men heldigvis fint vær og mann har fri, så får bare stå i ventetiden.. Satse på at det tar seg opp iløpet av kvelden :)
Takk for alle hilsner :)
 
Masse lykke til! :D Spennende :D
 
Lykke til:)
 
Jøss,rart du ikke fikk beskjed om å komme inn da.. det er jo ikke noe krise om hodet ikke er festet,men de vil jo helst observere litt i tilfelle.
Tror også det kommer mer vann når hodet ikke er festet forresten,siden hodet ikke er i veien.
Jeg følte jeg hadde gjort om senga vår til vannseng med nr 1 :p

Ja jeg syns også det var rart. Aaah... Ja det er nok derfor det kom så sinnsykt mye vann da! :p Veldig glad jeg kom meg ut av senga før det gikk! Kan tenke meg at senga di føltes som en vannseng ja ;)
 
Ikke lenge til du har en baby i hendene dine nå :D

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
 
så spennende!! Hvordan går det med mujrrigene/ riene nå?
Jeg tar tiden.. Ca 20 min mellom hver harde kynner/rier.. Gjør ikke veldig vondt enda, men ganske ubehagelig. Men ringer jeg føden nå når slimproppen har gått? Eller bare venter jeg?
 
Jeg tar tiden.. Ca 20 min mellom hver harde kynner/rier.. Gjør ikke veldig vondt enda, men ganske ubehagelig. Men ringer jeg føden nå når slimproppen har gått? Eller bare venter jeg?
Tror eg hadde ventet:) masse lykke til, det skjer noe vertfall. Såååå gøy!:)
 
Jeg tar tiden.. Ca 20 min mellom hver harde kynner/rier.. Gjør ikke veldig vondt enda, men ganske ubehagelig. Men ringer jeg føden nå når slimproppen har gått? Eller bare venter jeg?

Du kan jo ringe og høre, men trur nok ikke du får beskjed om og komme inn. :) Er jo mere behagelig og være hjemme! :)
 
Du kan jo ringe for å høre hva de mener hvis du er usikker da :)
Men høres ut som det kan dra ut litt ja.. håper det tar seg opp snart :)
 
Jeg tar tiden.. Ca 20 min mellom hver harde kynner/rier.. Gjør ikke veldig vondt enda, men ganske ubehagelig. Men ringer jeg føden nå når slimproppen har gått? Eller bare venter jeg?
Hvor lagt er det til føden? Jeg hadde ønsket å bli sjekket hvis jeg var deg. Jeg hadde ringt ned og bedt om en sjekk... Det er jo ikke verre enn at du drar hjem en tur igjen! :)
 
Hvor lagt er det til føden? Jeg hadde ønsket å bli sjekket hvis jeg var deg. Jeg hadde ringt ned og bedt om en sjekk... Det er jo ikke verre enn at du drar hjem en tur igjen! :)
Det er 15 minutt unna.. Syns det er for uregelmessig enda.. Lekker fortsatt her.. Har avtalt sjekk på KK 9.00 imorgen tidlig om ikke det skjer noe før..
 
misunner deg som kan vente hjemme. jeg ville ventet så lenge som mulig, ikke gøy å ligge her å vente..
 
Det er 15 minutt unna.. Syns det er for uregelmessig enda.. Lekker fortsatt her.. Har avtalt sjekk på KK 9.00 imorgen tidlig om ikke det skjer noe før..

Deilig at det er såpass nærme da :)
Jeg har 40-45 min så må liksom se an og dra litt før jeg egentlig syns det er nødvendig :p
 
Back
Topp