Da skjedde det og

laasg

Betatt av forumet
Er innlagt på sykehus med mulig svangerskapsforgiftning. Testene er litt utydelige, men alt tyder på at jeg har fått det. Så nå blir jeg her til hvertfall i morgen og de får svar på den siste testen som jeg holder på med nå. Er det slik at jeg har svangerskapforgifting ville de sette meg i gang allerede i morgen. HJELP ! Heldigvis var alt bra med babyen, men mammaen er det værre med. Så nå holder jeg på med å forberede meg til mulig fødsel i morgen, noe jeg tror kommer til å skje pga svarene vi har fått på mange av testene. Var jo ikke slik slutten skulle bli, men er ikke alt man kan planlegge heller :(
 
Huff!!!! Lykke til!!
 
Lykke til :)
 
Uffdah!!
Så bra du er så nært termin da!! :)
Masse lykke til!!
 
Er innlagt på sykehus med mulig svangerskapsforgiftning. Testene er litt utydelige, men alt tyder på at jeg har fått det. Så nå blir jeg her til hvertfall i morgen og de får svar på den siste testen som jeg holder på med nå. Er det slik at jeg har svangerskapforgifting ville de sette meg i gang allerede i morgen. HJELP ! Heldigvis var alt bra med babyen, men mammaen er det værre med. Så nå holder jeg på med å forberede meg til mulig fødsel i morgen, noe jeg tror kommer til å skje pga svarene vi har fått på mange av testene. Var jo ikke slik slutten skulle bli, men er ikke alt man kan planlegge heller :(

Oii..! Skummelt, men spennende da! Når har du termin?? masse lykke til i dag, håper ting ordner seg til det beste :)
 
Masse lykke til :)
 
Tusen takk alle sammen <3 har termin 14.mars. Så det går selvfølgelig bra om hun kommer nå, men kjenner at jeg ikke er helt klar enda lell. Så håper hun får være inne en liten stund til :)
 
Masse lykke til!! :)
 
Ojda... Håper de finner ut at det går bra, og at minien kan vente litt, siden du ikke er helt klar! Ellers må dere bare gjøre det som er best for dere begge to. Lykke til!
 
Så bra! Du får innta sofaen du også, og slappe av til lille baby kommer <3
 
Back
Topp