Da skal ikke jeg jobbe mer..

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Og har søkt om svangerskapspenger.
Legen var veldig enig om at jobben ikke var gunstig for meg og skjønte det ikke var noen mulighet for å bli omplassert.

Veldig, veldig rart egentlig. Trives så gått i jobben. Men jeg merker jo at det ikke er bra for meg å jobbe der nå.

Så nå skal jeg leve livets late dager å kose meg med barna og prøve å holde meg mye i bevegelse!

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Kos deg, jeg har også svangerskapspenger :)

Kos deg masse
Kan eg spørre om du jobber med
Treng ikke svare

Kos deg masse
Kan eg spørre om du jobber med
Treng ikke svare

Ambulanse.
Har 48times vakter. Og vi har altfor mye kjøring dag og natt. Og blir mer nå om sommeren :)

<3 termin 06.01.15<3

Kos deg masse :) Jeg skal gå på sykemelding ut svangerskapet pga kronisk bekkenløsning fra forrige svangerskap, har en gutt på 14 mnd:)

Kos deg masse :) Jeg skal gå på sykemelding ut svangerskapet pga kronisk bekkenløsning fra forrige svangerskap, har en gutt på 14 mnd:)

Hadde snakket med legen eller jordmor om svangerskapspenger, så bruker du ikke opp sykemeldingskvoten din!! Du har 52 uker med sykemelding til å bruke på 2 år, tror jeg, så dersom du blir sykemeldt ut svangerskapet og ender opp med å bli sykemeldt i etterkant så får du ikke betalt.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Jobber også i ambulansen, og er veldig usikker på hvor lenge jeg vil jobbe.. Kjenner på kroppen at den blir fort sliten og trøtt.. Men skal prøve ut sommeren. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde snakket med legen eller jordmor om svangerskapspenger, så bruker du ikke opp sykemeldingskvoten din!! Du har 52 uker med sykemelding til å bruke på 2 år, tror jeg, så dersom du blir sykemeldt ut svangerskapet og ender opp med å bli sykemeldt i etterkant så får du ikke betalt.

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Man har krav på sykemelding i maks 1 år. Og så må man være i arbeid i 26 uker før en ny 1 års periode starter.. i følge nav siden hvertfall. .

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Man har krav på sykemelding i maks 1 år. Og så må man være i arbeid i 26 uker før en ny 1 års periode starter.. i følge nav siden hvertfall. .

Ok. Uansett lurt å la være og bruke sykemelding over lengre perioder i svangerskapet da :)

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Det er det. Jeg var selv borte 8 av 9 mnd forrige gang. Så da ville ikke legen gi meg sykemelding i tilfelle jeg måtte ha sykemelding etter fødsel. For da er det ikke så mange andre alternativer tror jeg.

Dere som går på svangerskapspenger, hvor mye får dere? Får dere like mye som ein vanlig mnds-lønning? :)

Dere som går på svangerskapspenger, hvor mye får dere? Får dere like mye som ein vanlig mnds-lønning? :)

Får det samme som man tjener i timen, for de regner dager og ikke fast mndslønn sim mange bedrifter har.

Jobber også i ambulansen, og er veldig usikker på hvor lenge jeg vil jobbe.. Kjenner på kroppen at den blir fort sliten og trøtt.. Men skal prøve ut sommeren. :-)

Husk at hvis du søker for sent så kan du få avslag på svangerskapspenger.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ei jeg kjenner jobber i ambulansen og hun har blitt sykemeldt (eller fått svangerskapspenger - usikker på hva, men sikkert det siste) fra første positive test. De får visst ikke lov til å jobbe når de er gravide. Det er mulig hun ble omplassert til noe kontorjobb helt i begynnelsen, men hun var borte fra jobb de fleste av ni måneder. Tydeligvis forskjellig praksis.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra at det ordnet seg. :)
Kos deg med hjemmetilværelsen.

Og har søkt om svangerskapspenger.
Legen var veldig enig om at jobben ikke var gunstig for meg og skjønte det ikke var noen mulighet for å bli omplassert.

Veldig, veldig rart egentlig. Trives så gått i jobben. Men jeg merker jo at det ikke er bra for meg å jobbe der nå.

Så nå skal jeg leve livets late dager å kose meg med barna og prøve å holde meg mye i bevegelse!

<3 termin 06.01.15<3
Sniker* hvordan søker man om det?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp