da skal e til legevakta :(

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
håpe håpe håpe at e får ul.. gjor e i oktober. men vil helst ha et levende foster der.

grua me så sykt mye.

ORIGINAL: klioii

blør du??

uansett, masse lykke til!! Krysser fingrer og tær for deg

nei. blør ikke.  men d gjor ikke e sist e fikk sa heller. jikk 2 månda før e visste at e hadde hatt en sa,. off.. så e ringte legevakta, fortalte kordan d va i oktober osv. å ho sa at e skulle komme me en gang. blei litt sur på ho når ho sa at d høres dårli ut.. man kan ikke si slik til en nervebunt før dei vet nokke..

ORIGINAL: Monica86

ORIGINAL: klioii

blør du??

uansett, masse lykke til!! Krysser fingrer og tær for deg

nei. blør ikke.  men d gjor ikke e sist e fikk sa heller. jikk 2 månda før e visste at e hadde hatt en sa,. off.. så e ringte legevakta, fortalte kordan d va i oktober osv. å ho sa at e skulle komme me en gang. blei litt sur på ho når ho sa at d høres dårli ut.. man kan ikke si slik til en nervebunt før dei vet nokke..

uff nei det var dumt å si[>:] håper alt er i orden med spira di[:)]

ORIGINAL: hopeandfaith

Masse lykke til, håper av hele mitt hjerte du får gode nyheter[:)][:)]

ORIGINAL: hopeandfaith

Masse lykke til, håper av hele mitt hjerte du får gode nyheter[:)][:)]

ORIGINAL: Oceania

Lykke til. Krysser fingrene for at alt står bra til

ORIGINAL: Monica86

håpe håpe håpe at e får ul.. gjor e i oktober. men vil helst ha et levende foster der.

grua me så sykt mye.

Kjærleik

endeli hjemme fra legevakta.. satt i 2 tima å 40 min å venta på å få komme inn.. følte me heilt roli.. va så mange søte smu nurk der. <3 så kom e inn.. va en dansk lege . forsto ikke bæra av d han sa. forklarte han at e hadde hatt en del SA osv.. han kjente på magen min. men sidn e ikke hadde feber så va ikke d krise sa han.. han sa så mye piss. tristere å tristere blei e når e skjønte at e ikke kom til å få nokke svar idag. så e begynte å grine. han forsto. men hjelpe ikke særli mye.. så e bare tok tinga mine å jikk midt i samtalen e.. orkakke å sitte der å høre at han ikke kunne hjelpe me.. han blei litt sjokka når e begynte å hylgrine å bare jikk. så va d å vente i 40 min til bussen jikk.. å nesten 1 time på buss. skal innom i marra, på fredag å så tirsdag. for å ta prøva å snakke.. dritlei av å snakke.. kan ikke dei heller sende me te ul som sist?  aaah blir gal.. om 2-3 uka skulle visstnok få vite om nuke leve.. når e dro til legevakta no laug e til dei om at e hadde blødd bare for at dei skulle ta me mer seriøst.. skal ikke se bort ifra at e lyge en gang til. nekta å vente i 3 uka til.. allerede venta i  3 uka.. vudera å skifte nick til hodeløs kylling :P

vet d... men ringte legevakta å hørte.. å d va ho som meinte e skulle komme .. sist va e bare inne på legevakta for å få+ henvisning te ul.. håpte e fikk d no å.. ja skal ta privat ul etter 19 april.. får lønn da :D :D å den skal brukes fornuftig :D

har du ikke fastlege?? det er liksom fastlegen du skal snakke med om sånne ting og dersom du ønsker henvisning til ul kan hun/han gi deg det dersom de mener det er behov. legevakta er i allefall helt feil sted når du verken har vondt eller blør.

ORIGINAL: picsi

har du ikke fastlege?? det er liksom fastlegen du skal snakke med om sånne ting og dersom du ønsker henvisning til ul kan hun/han gi deg det dersom de mener det er behov. legevakta er i allefall helt feil sted når du verken har vondt eller blør.

jo men han har ferie ei uke til.. å e har vondt... dro ikke akkurat til legevakta bare for å oppholde andre som skulle inn .. e ringte til legevakta for råd. va dei som va ivvri for å få me inn.. å e blei jo selvfølgelig glad for dei ville sjekke me + finne ut om d va nokke å vær så nervøs for.

Back
Topp