Da sier jeg

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
God natt alle sammen[:)] 
Må nesten legge meg nå vist jeg skal ha håp om litt søvn føre jeg må dusje og sminke meg i morra..hehe Skal ta bussen ti over halv 8 så da må jeg tidelig opp å gjøre meg klar[8D] 

Æsj den dustete jm i morra[:'(] Hu er virkelig irriterans, driver å blander seg borti alt og så er hu grusomt negativ i forholt til at jeg er aleine og stakkars meg som lager middag te pappa og søstra mi.. jeg må ha det grusomt tungt, hadde jeg bodd aleine så måtte jeg jo laga den middagen vist jeg skulle hatt..

Måtte bare få ut litt frustrasjon føre jeg skal te hu i morra tidelig[:D][:D]

God natt snuppa! [:)]

lykketil! ingen skam å være alene! min JM har å vært litt frekk i munnen om at æ ska bo alene md mine to små. men æ lukker øran! [:D]

natti natt og sov godt[;)]

ORIGINAL: Solvit

Lykke til i morra! Ikke bry deg om henne du[;)] Ser du snart får en stjerne til som medlem[:D]

Ja og jeg ville så gjerne hatt den føre jeg la meg[&o][:D]

ORIGINAL: lillmammy

lykketil! ingen skam å være alene! min JM har å vært litt frekk i munnen om at æ ska bo alene md mine to små. men æ lukker øran! [:D]

Hvorfor er JM sånn?? Lite profesjonelt sier nå jeg bare! [:@]

du klarer vel et par innlegg til før du sier natta?? sånn at den stjernen kan skinne på deg inatt hehe

Sove godt og lykke til i morgen hos jordmor!

ORIGINAL: Spent78

ORIGINAL: lillmammy

Hvorfor er JM sånn?? Lite profesjonelt sier nå jeg bare! [:@]

Jeg hvet ikke, men har merket at min er "gammeldags" for å si det sånn. Og siden hu har hvert i faget lenge så krever hu at ting blir gjort sånn som hu liker det, samme som at hu mener at jeg ikke har behov for å gå til legen men bare henne. Men hun kan jo ikke følge opp mine medisinke problemer sånn som legen gjør, og han er faktisk den som har hvert nøye på at jeg har fått mange timer. (Og ikke dømmer han meg.)

Jeg har og merket at jm mi ikke trur alenemødre kan klare ansvaret selv og at de trenger masse hjelp fra det offentlige og det hjelper ikke om de har folk rundt seg, siden det ikke er barnefaren. Prøvde å dytte på meg et familieteam fra kommunen og da presiserte hun det at man ikke trenge å bli videresendt fra barnevernet for å komme med der. Jeg har da aldri sagt jeg trenger hjelp av noen sosionomer, og iallefall ikke uten at jeg selv har fått lov til å prøve å ta ansvar og ta meg av den lille. Kan liksom ikke skjønne at det skal være noe problem i å la meg få en sjangse først..

Det blei grusomt lang, men blir så hissig når jeg tenker på hu[:@][:'(][:D]

Back
Topp