da sier jeg..

tinejento

Elsker forumet
hade litt, også går jeg over veien og ser om de har snickersis på texaco eller ica[:D][:D][;)]

*sukk*

- vurderer å trille en tur opp på rema (5min tur) og se etter is[8|]

Hehe, is ja.. er det fint vær i Trondheim i dag??
Nå er jeg i hallingdal hos mine svigerforeldre, å her er det ikke sol, heller grått og kaldt, så is frister ikke særlig, enda hvertfall!! [8D][:)]

åh nå fikk jeg lyst på is altså.. fare for at jeg må gå på butikken i dag ja[:)]
Nydelig vær i Bergen i dag og[:D]

Ja, fantastisk vær!![:D]
Hadde det ikke vært for BL så hadde jeg nok gått meg en lang tur idag ja[;)]
Så no har eg kosa meg med is, også har eg kjøpt vaskepulver og tøymykner uten parfyme til babklærna eg skal vaske[:D][:D][;)]

Forsiktig når du går over veien, Tine! Se deg til sidene flere ganger før du krysser gata..! :p 2 timer og 12 minutter igjen til helg nå... Gleder meg til å komme hjem[:)] Elsker deg (Merkelig oppførsel på den smiley'en!?)

ORIGINAL: Ovegutt

Forsiktig når du går over veien, Tine! Se deg til sidene flere ganger før du krysser gata..! :p 2 timer og 12 minutter igjen til helg nå... Gleder meg til å komme hjem[:)] Elsker deg (Merkelig oppførsel på den smiley'en!?)

Jaaa, helg!!![;)] Henter deg 15.30[:D][;)]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Ovegutt

Jaaa, helg!!![;)] Henter deg 15.30[:D][;)]

åh så romantisk[:D] jeg hadde en knall dag med min kjære i går men nå er jeg alene igjen.. slik er livet[8D]

God helg til dere alle ,med eller uten is !
Men det kan vel ikke bli en god helg uten is nå om dagen ??!![8D]

Det er helt sant!!![:D][8D][8D][8D]
God helg folkens!!!![:)]

Back
Topp