Da sier jeg takk og farvell...

Vilnus

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
...og reiser med litt vemodighet over til juni. Håper selvfølgelig at noe skal skje snarest, men det blir nok heller igangsettelse i slutten av uken. Håper dere mai damer koser dere glugg ihjel med nurkene og at dere får en flott barselstid. Hilsen meg og mitt junibarn.

Jeg har full forståelse for at overtid er nedtur. Men velkommen til junigruppen skal du være :)

Ble veldig skremt av den overskriften :wideyed:, godt at det bare var overflytting det var snakk om :happy:

Du kan jo bli her med oss sjølv om det blir juni barn. Er her du høyrer heime ;)

Ja dere må bli her!

Ja dere må bli her!

Klarer vel egentlig ikke helt å gi slipp, så jeg kikker innom stadig vekk. Er bare så surt å lade opp til to maibarn også ende opp med at litje tullhøna nekter å komme ut. Burde vel egentlig ikke overraske da storebror var igangsatt han og...

Klarer vel egentlig ikke helt å gi slipp, så jeg kikker innom stadig vekk. Er bare så surt å lade opp til to maibarn også ende opp med at litje tullhøna nekter å komme ut. Burde vel egentlig ikke overraske da storebror var igangsatt han og...
Håper det startet av seg selv, selv om det blir junibarn. Er det fredag du blir satt i gang?

Håper det startet av seg selv, selv om det blir junibarn. Er det fredag du blir satt i gang?

De må gjøre noe innen søndag (er da 42 uker). Skal på kontroll på sykehuset på torsdag så det kan være de må sette igang tiltak før helgen evt på torsdagen alt etter hva de finner ut.

De må gjøre noe innen søndag (er da 42 uker). Skal på kontroll på sykehuset på torsdag så det kan være de må sette igang tiltak før helgen evt på torsdagen alt etter hva de finner ut.
Spennende. Hold oss oppdatert da :) lykke til hvis noe skjer før torsdag :)

Back
Topp