Da sier jeg farvel - og lykke til !

Mayamoren

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Etter en berg og dalbane av en uke, har jeg endelig litt tid til å skrive litt.

Mandag fikk jeg bekreftet min mistanke om at ting ikke var som det skulle. Det ble kontantantert en MA, 7+3. Ikke vet jeg om det er intuisjon eller hva, men jeg har hele tiden følt at noe var annerledes denne gangen.

Onsdag ble jeg innlagt på sykehuset og Idag er jeg endelig hjemme etter en litt tøff prosess.

Sykehuset var fantastisk og jeg har blitt veldig godt ivaretatt. Trist, men sånn er livet !

Jeg sitter igjen med en følelse av å være kjempe heldig som har to nydelig friske barn, to ukompliserte svangerskap og som blir gravid lett !
(Denne spiren satt på første:-) )

Så; dette går bra, jeg blir nok gravid igjen - og nesten gang er det min tur !

Til dere andre; lykke lykke til ! I stedet for å bekymre dere pga dette, snu det til noe positivt og tenk; dette går tipp toppers ! For det gjør det faktisk i de aller fleste tilfeller !

Over og ut fra meg:-)

Trist å høre, men så fint at du tar det bra. Lykke til videre :) krysser fingrene for deg.

Lykke til videre :-) Det er sterkt av deg å ha den holdningen! Flott gjort <3 Håper neste spire klamrer seg fast :-)

Stor klem til deg. Tøft å måtte gå igjennom noe slikt. Masse lykke til videre!

Stakkars deg! det er så trist men neste gang blir det VÅR tur!! Opplevde en SA forrige fredag( begynte brått og blø), og fikk også det bekreftet på mandag.. Helt surrealistisk og veldig leit.

Men, jeg blir gravid på et blunk og har verdens beste godjente på 3 år og bare det er fint å tenke på. Føler meg ferdig med det som har skjedd egentlig ,og ser fremover, det var jo en grunn for at dette skjedde og godt at det ikke skjedde senere i svangerskapet..

Må bare spørre, hvordan fikk du forsterket mistanken?begynte det med en blødning eller var du på UL?

Håper det går bedre med deg nå! Ta vare på deg selv og slappe godt av! Klem til deg!

Så trist :( men så fint at du holder mote oppe, masse lykke til videre :hello

Stakkars deg! det er så trist men neste gang blir det VÅR tur!! Opplevde en SA forrige fredag( begynte brått og blø), og fikk også det bekreftet på mandag.. Helt surrealistisk og veldig leit.

Men, jeg blir gravid på et blunk og har verdens beste godjente på 3 år og bare det er fint å tenke på. Føler meg ferdig med det som har skjedd egentlig ,og ser fremover, det var jo en grunn for at dette skjedde og godt at det ikke skjedde senere i svangerskapet..

Må bare spørre, hvordan fikk du forsterket mistanken?begynte det med en blødning eller var du på UL?

Håper det går bedre med deg nå! Ta vare på deg selv og slappe godt av! Klem til deg!

Takk for det :-) Trist å høre om deg !

Er litt rart, jeg kan ikke sette fingeren på hva det var som ikke stemte. Men kanskje generelt bitte litt mindre symptomer enn ved to første. Ting stemte liksom ikke helt.

Var på tidlig ultralyd som bekreftet at det var en stor mismatch mellom størrelse på plommesekk og på fosteret. Mest sannsynlig har ikke hjertet til babyen startet å slå, og det er derfor det gikk som det gikk

Har sagt til mannen min hele veien at noe var rart - han trodde jeg pratet tull:-) Så selv om det var et sjokk - gikk jeg ikke helt i kjelleren.

Forsøker igjen i juni tenker jeg:-)

Må si meg enig, har bare opplevd 1 svangerskap før dette og hadde flere og sterkere symptomer da enn nå. Ble jo enda mer obs kanskje etter å lest om hvor mange, og nesten vanlig dette er for mange.

Det var sikkert godt å få et skikkelig svar tenker jeg. Er glad for at jeg tok turen til Volvat etter å ha vært på KK. Anne Lone Vollen het legen, og var ekstremt flink og tok seg god tid til UL og innvendig undersøkelse. Livmoren var tom, bortsett fra blod, men alt lå tilrette for et nytt svangerskap. Hun sa at kroppen leget seg raskt, og at det var ingen grunn for å vente. Dette gjorde at jeg kom meg videre etter en jævlig helg med mye tårer.. Skal dit neste gang, kan anbefales!

Juni på meg også hvis alt går etter planen. Håper vi treffes i mars klubben!

Lykke til med neste forsøk, jeg heier på deg!

Veldig trist å høre... Masse lykke til videre!

Så trasig... Ønsker deg lykke til videre! :)

Back
Topp