Da sier jeg endelig hei her inne

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Jeg har sniki her inne i 2 mnd nå, men har ikke turt å være aktiv både i frykt for å bli avslørt og fordi jeg har vært ekstremt bekymret og ikke klart å glede meg enda. Vi har vært prøvere i 3,5 år og ble gravid på første prøverørsforsøk.
Jeg har vært på flere ultralyder tidlig både pga overstimulering etter prøverørsbehandlingen, bekymring og fordi det var prøverør.
I går var jeg på organrettet ultralyd og fikk se en sprell levende baby, alt så ut som det skulle og Dr.Lundring syntes det var på tide at jeg slapper av litt og begynner å glede meg, så nå må jeg skjerpe meg :)
Er forresten 12+5 i dag

Vedlegg

• 1421507167512.jpg
    1421507167512.jpg
    32,7 KB · Visninger: 97
  • 1421507188283.jpg
    1421507188283.jpg
    29,9 KB · Visninger: 93
Så herlig! Gratulerer :) Kjenner igjen navnet ditt fra assistert befruktning ;) Har selv prøverørsbaby i magen, er 16+0 i dag.
Blir det første barnet ditt?
Kos deg videre med magen og svangerskapet ;)

Gratulerer med en sprellende baby ;)

Fine babyen :) velkommen inn hit!

Gratulerer og velkommen :)

Så herlig! Gratulerer :) Kjenner igjen navnet ditt fra assistert befruktning ;) Har selv prøverørsbaby i magen, er 16+0 i dag.
Blir det første barnet ditt?
Kos deg videre med magen og svangerskapet ;)

Takk :)
Gratulerer til deg og!
Det er nr 2, brukte lang tid på nr 1 også men fikk det til på 4.pergotime kuren. Hva med dere?

Takk :)
Gratulerer til deg og!
Det er nr 2, brukte lang tid på nr 1 også men fikk det til på 4.pergotime kuren. Hva med dere?

Nr.2 her også. Har ei jente på 3 fra før. Vi var gjennom 1 ferskforsøk og skulle begynne på fryseforsøk da mensen ikke dukket opp. Så klarte faktisk henne selv ;) Men brukte 3 og 1/2 år på å bli gravide da også. Måtte også gjennom en operasjon pga endometriose.

Så herlig! Velkommen hit og gratulerer med et nydelig lite nurk :)

Gratulerer og velkommen. herlig nurk ♡

Back
Topp