Da ser det ut som..

Så gøy!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deilig når usikkerhet vendes til glede!!!!

hurra:-D så deilig at det ser ut til å gå bra da:-D

Ja NÅ er jeg letta nå! :D Han gynekologen spurte tom om jeg ville ha ny UL om noen uker, så.skal tilbake rundt Uke 12!:)

Alvetussa skrev:
Ja NÅ er jeg letta nå! :D Han gynekologen spurte tom om jeg ville ha ny UL om noen uker, så.skal tilbake rundt Uke 12!:)

Nei, så kjekt da :-) Høres ut som du har en super gynekolog ;)

Lurer på hvorfor komentaren ble dobbel.. Uansett, han var veldig profesjonell, og ville ikke prate noe særlig. Men d er greit, jeg så hjertet, fikk et bilde og ferdig med det!

Hehe, ofte de er sånn de legene. Men du fikk hvertfall se at alt var ok, så det er jo kjempe bra :-) Min gynekolog er heller ikke særlig snakkesalig, og jeg liker han egentlig ikke noe særlig. Men det er den eneste gynekologen i byen, ellers må jeg en time med bil for å finne den neste :P

HURRA!!!!!!!!!!!!

Åhh så deilig :D Har tenkt på deg se.

Endelig kan du sleppe ned skuldrene dine å bare nyyyyte å være gravid :D

Går å tripper hre selv, skal til ul den 30. egentlgi 23, men bytta time.

Hehe, du kan å gjøre folk spente med overskrifta..! Var redd du hadde funnet ut at du hadde missta nå.. Blir jo litt engasjert i dramaene som utspeiler seg her på forumet. Men så bra at det var positive nyheter å få :)

Hurra.. :DDDDD

Gratulerer så mye. :D

Back
Topp