Da ruger jeg.

SÅ SPENNENDE!! Det hørtes faktisk veldig rolig og behangelig ut da Bobbo. Slippe å kjøre land og strand for å få nåler før og etter. Jeg fikk en veldig god følelse når jeg leste innlegget ditt, så det må bare være positivt. Denne gangen SKAL det være deres tur. Verdens beste nyttårsgave står for tur!!!! Det må du bare tro på. Nyte julen og være en "god"ruger. Ingen anstrengelser bare glede og avslapning[:)]

Så bra du fikk en fin opplevelse Bobbo, da satser vi på at du topper den med en positiv test som start på det nye året!!
Jeg håper og håper for deg!!!!!

ORIGINAL: * Bobbo *

Hei alle sammen.

Da er jeg tilbake fra Oslo, og jeg har blitt ruger på 2 flotte egg. [:)][:)][:)]
Er super fornøyd. [:)][:)][:)]
Desverre overlevde ikke de 2 andre egga, men som sagt er fornøyde for det.

Lå en halv time med nåler først, så var det innsetting. Legen tok innv.ul først for å se at alt sto bra til nedi der. Og det gjorde det. [:)] Mens legen satt inn hadde sykepleier ul på magen så legen skulle sette riktig. Etter innsetting lå jeg og slappet av med nåler i en halv time.
Så nå skal jeg bare kose meg og ruge i jula. Testdag er 1.jan, eller evt blodprøve 5.jan.
Dette er sååååååååååå spennende. [:)][:)][:)]

Gratulerer som ruger. Så bra at alt så bra ut.. Krysser fingrene for positiv test på nyåret..

Back
Topp