Da ruger jeg.

*Bobbo*

Forumet er livet
Hei alle sammen.

Da er jeg tilbake fra Oslo, og jeg har blitt ruger på 2 flotte egg. [:)][:)][:)]
Er super fornøyd. [:)][:)][:)]
Desverre overlevde ikke de 2 andre egga, men som sagt er fornøyde for det.

Lå en halv time med nåler først, så var det innsetting. Legen tok innv.ul først for å se at alt sto bra til nedi der. Og det gjorde det. [:)] Mens legen satt inn hadde sykepleier ul på magen så legen skulle sette riktig. Etter innsetting lå jeg og slappet av med nåler i en halv time.
Så nå skal jeg bare kose meg og ruge i jula. Testdag er 1.jan, eller evt blodprøve 5.jan.
Dette er sååååååååååå spennende. [:)][:)][:)]

åååå GRATULERE BOBBO=)
kjempe koslig at det gikk så bra=)
Gleder meg til 1.januar når det kommer frem at du er gravid. Skal krysse fingre og tær for deg fremover!

Blir verdens fineste nyttårsgave i allefall=)

Lykke til med rugingen =)

gratulerer som ruger vennen, og på 2 egg,
krysser fingrene for at det blir pos test om to uker.
kos deg som ruger i jula :)

Det var godt å høre, du trenger ikke mer enn to gullegg inn.
Krysser fingrene alt jeg kan for deg nå vennen, tenk kanskje du starter året med den første positive testen her inne[:)] Håper på det at 2009 er ditt år[:D]

Så moro da,grattis som ruger[:)] Blir en spennende jul dette da. Bra det er jul for da går dagene fort[;)] Lykke til[:)]

ååå... Gratulerer så masse,snuppa:)
Det er din tur nå;) det er jeg sikker på... *krysse alt jeg har* :)

gleder meg til å høre fra deg 1.januar...(dagen før jeg skal i veien til tr.heim) ;)

stooooor klem*

Så flott! Tenkte på deg i dag vennen[:)]

To egg er jo supert.
Krysser alt jeg har Bobbo, og venter i spenning på testdagen din som SKAL ende med en posetiv test.

Over til noe annet, måtte le litt når du skrev at de andre eggene ikke "overlevde". Jeg brukte dette ordet til Hausken når jeg var der, når jeg snakket om noen av mine tidligere fryseegg som ikke "overlevde". Han kjeftet litt på meg, og sa at slike ord måtte vi ikke bruke. Det hørtes så drastisk ut da eggene aldri har LEVD...På fagspråket sier de at eggene gikk til grunne eller ble ødelagt. Eller ikke utviklet seg videre. (bare en liten tanke fra meg, håper ikke jeg tråkket deg på tærne, men er veldig enig med Hausken om at det høres fært ut)

Så flott at du e rugar på to flotte gullegg [:)][:)][:)]

Håpa virkelig du går jublande inn i 2009 [:D][:D][:D]

Gratulerer som ruger[:D][:D][:D]
ønsker deg masse masse lykke til[:D]

Gratulera vennen min![:D]
Hatt litt problem med å komma meg inn på forumet i dag.. Men no kom eg meg nå innpå[:D]

Håper dåke får ein feiande flott nyhet på nyåret[:D] Da fortjene dåke snuppo!![:)]

ORIGINAL: twinanne

Det var godt å høre, du trenger ikke mer enn to gullegg inn.
Krysser fingrene alt jeg kan for deg nå vennen, tenk kanskje du starter året med den første positive testen her inne[:)] Håper på det at 2009 er ditt år[:D]

Enig her...håper du starter 2009 med pos test her inne...det hadde du fortjent altså...[;)]
skal tenke masse på deg og håper at julen går fort og at du lykkes...det skal du, føler det på meg...haha[:D]

KATE:
hehee[:D][:D][:D] måtte le litt da du fortalte om eggene...du/legen har jo egentlig litt rett....
vi prøverørs damer som sitter her inne har en tendens til å leve oss mye inn i hvordan dette foregår...hehe[:D]

Gratulerer så mye, krysser alt jeg har [:D]

Gratulera så mye som ruger bobbo[:)][:)][:)]

Tusen takk snupper. [:)][:)][:)]

Kate: tråkket meg ikke på tærne, men enig med deg det høres jo ganske fælt ut. [&:]
De sa jo på klinikken at de ikke delte seg. Vet ikke hvorfor jeg skrev overlevde.  Hehe...

ORIGINAL: vestlandsjento

Så flott at du e rugar på to flotte gullegg [:)][:)][:)]

Håpa virkelig du går jublande inn i 2009 [:D][:D][:D]

[:D]

Gratulerer som ruger Bobbo[:D]
Dette må jo bare bli en super start på 2009, med testdato 1.jan!
og den SKAL være positiv!
Krysser alt eg har for deg Bobbo. Nå er det din tur[:)]

Gratulerer som ruger *Bobbo*! Tenker det er gulleggene du har satt inn nå[;)]

så bra bobbo[:D] no må du kose deg i julen med ruginen[:D] ønsker deg masse masse lykke til[:D]

Gratulerer som ruger på 2 egg[:D][:)][:D]Håper det blir dobbel lykke på dere nå[:D]
Lykke til videre med rugingen[:)]

Back
Topp