Det skal jegHold oss oppdatert om hva hun sier da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jegHold oss oppdatert om hva hun sier da![]()
Tja, mannen har fått spørt sin bestekompis som skulle spørre henne (haha kan ikke gjøre det lett altsåSkjønner at du vil sjekke AminaEr også veldig slitsomt når de små styrer så mye..
Har dere fått kontakt med legen eller?![]()
Tja, mannen har fått spørt sin bestekompis som skulle spørre henne (haha kan ikke gjøre det lett altså)
Men vet ikke om han har snakket med henne enda da
det skal jegdu får holde oss oppdatert da![]()
takk for anbefalingHåper det ordner seg for dere, om dere ikke får hjelp i Egypt så anbefaler jeg deg en kiropraktor når dere kommer hjem.
Mulig hun har litt vondt noen steder når hun ligger.
Har vært hos kiropraktor med begge mine og de begge ble roligere etter bare en behandling.
Lykke til!![]()
Hmm.. Kan ikke si det var så veldig gode råd neiHaha det hjalp jo MYE!!!!
Skal vi se vi fikk beskjed om at hun skulle sove minst mulig på dagen (vel nå sover hun 3 timer og trenger egentlig 4)
men var en nyttig ting da, men hjelper lite det også egentlig. nemlig at man skulle passe på at bleia var tørr og god å ha på seg, og at klærne var gode og romslige, veeeelll hjelper oss veldig lite ja!
Tror ikke hun vet så mye om boforholdene herI denne alderen gjelder jo søvn avler søvn. Så synes ikke denne damen var mye til hjelp. Kan jo hende hun reagerer litt på boforholdene deres også. Ikke lenge til dere er i Norge, jeg håper det ordner seg for dere snart!![]()
Tror ikke hun vet så mye om boforholdene herI denne alderen gjelder jo søvn avler søvn. Så synes ikke denne damen var mye til hjelp. Kan jo hende hun reagerer litt på boforholdene deres også. Ikke lenge til dere er i Norge, jeg håper det ordner seg for dere snart!![]()