Da ringer vi lege/professor imorgen

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Altså noe må være galt nesten!
Nå sover snuppa veldig godt med engang hun blir lagt men våkner på natta og styrer som bare det!
Og mannen og jeg har nå blitt enige om at han skal ta kontakt med ei barnelege (blir svigermor til beste kompisen hans)
Og selvom jeg ikke stoler så mye på leger her så tror jeg nok at jeg skal kunne stole på henne da hun er univeristets professor innenfor medisin, så hun burde jo ha de nyeste forskningene ang barn.

Håper virkelig at vi kan få hjelp, for jeg vet seriøst ikke hvordan dette skal gå når jeg kommer hjem igjen om snuppa er likedan da og jeg vil jo helst finne meg en jobb, men hvordan det da skal gå med nesten ikke noe søvn kan jeg ikke se for meg! huff

Huff:/ dere får gå å sjekke, for å være på den sikre siden.. Om du ikke stoler på "resultatet" kan du evt ta henne med til legen i norge også, senere:)

Huff:/ dere får gå å sjekke, for å være på den sikre siden.. Om du ikke stoler på "resultatet" kan du evt ta henne med til legen i norge også, senere:)
Ja greit å være på den sikre siden.

Sånn har det vært her også og nå som han sover på eget rom sp våkner han mye sjeldnere. I natt var han kun vpken en gang før han ville stå opp kl 5.30, men jeg klarte å drøye han i vår seng. Hs sa til meg at vi voksne har lett for å forstyrre ungene da de har lett søvn hver halvtime. Kan hende det er tilfelle hos dere også;)

Sånn har det vært her også og nå som han sover på eget rom sp våkner han mye sjeldnere. I natt var han kun vpken en gang før han ville stå opp kl 5.30, men jeg klarte å drøye han i vår seng. Hs sa til meg at vi voksne har lett for å forstyrre ungene da de har lett søvn hver halvtime. Kan hende det er tilfelle hos dere også;)
skulle ønske men hun våkner selvom jeg er i det andre rommet :(

Mye bedre søvn her og etter vi byttet rom. Men det hjelper jo dere lite akkurat nå når dere ikke har muligheten til å legge henne på eget rom. Så fælt som gutten vår har styra på nettene begynte jeg også å lure på om det var noe galt rett og slett. Skjønner dere vil sjekke det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så nå at dere har prøvd annet rom og..

vel jeg har hvert utenfor rommet her, vi har jo dør.
Men hun våkner for det dessverre, altså greit at hun våkner men problemet ligger jo i at hun styrer så fælt også.

vel jeg har hvert utenfor rommet her, vi har jo dør.
Men hun våkner for det dessverre, altså greit at hun våkner men problemet ligger jo i at hun styrer så fælt også.
Styrer hun i form av at hun gråter/sutrer eller ligger hun bare og romsterer og tuller?

Styrer hun i form av at hun gråter/sutrer eller ligger hun bare og romsterer og tuller?

Vel først så tuller hun også går det over i skriking så i hysterisk skriking :(

Det er forresten det samme uansett hvor hun er, om hun er i senga si, senga vår eller i armene våres
Og hun er da våken

Godt å få der sjekket.. Men nå når de e så store så blir de lett forstyrra når det komme lyder rundt de når de ska sove om kvelden.. Derfor me flytta storesøster på eget rom for hu sov ikke godt på vårt når det lå vegg i vegg med stuen.. Etter hun kom på eget rom i en annen etasje, sov hu bedre fordi hun fikk ro. Men det e ikke så lett for dok å ordne med det der nede.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Uff. er ikke kjekt dette med søvnen altså. Føler med deg! Jeg tror nok legene der er ganske flinke :) Håper det ordner seg for dere snart.

Huff, det var sånn det var her og i en periode..Jeg lit han ligge i sengen hele tiden men satt og holdt hånda på han så han visste jeg var der. Tok han opp noen få ganger og holdt han til jeg hørte pusten ble litt roligere før jeg la han ned igjen. HS sa til meg at de skal ikke ha noen gevinst på å våkne og at de må få så lite oppmerksomhet som mulig. Ikke snakkes noe særlig til osv...Så fremt de ikke har vondt selvfølgelig. Men jeg antar at dere kanskje har gjort alt dette. Er så slitsomt når sånt står på, du har all min medfølelse!

Uff. er ikke kjekt dette med søvnen altså. Føler med deg! Jeg tror nok legene der er ganske flinke :) Håper det ordner seg for dere snart.
Hun vi har tenkt til å ringe skal være veldig flink og jobber vist i Saudi Arabia, så blir spennende å høre (hun skulle vist være hjemme på ferie)

Huff, det var sånn det var her og i en periode..Jeg lit han ligge i sengen hele tiden men satt og holdt hånda på han så han visste jeg var der. Tok han opp noen få ganger og holdt han til jeg hørte pusten ble litt roligere før jeg la han ned igjen. HS sa til meg at de skal ikke ha noen gevinst på å våkne og at de må få så lite oppmerksomhet som mulig. Ikke snakkes noe særlig til osv...Så fremt de ikke har vondt selvfølgelig. Men jeg antar at dere kanskje har gjort alt dette. Er så slitsomt når sånt står på, du har all min medfølelse!

Det er prøvd ja, men hjalp ikke dessverre.
Har også passet på at hun ikke våkner pga smerter så blir så rådvill når det ikke vil bedre seg heller

Det skjønner jeg. Håper professoren kan gi dere hjelpen dere trenger.

Hold oss oppdatert om hva hun sier da :)

Back
Topp