Da reiser vi

VilSåGjerne

Forumet er livet
er på nett mest sansynlig om noen timer igjen, tar med oss begge dataene[:D]

snakkes snupper[:D]

Snakkes senere da, men nå må du huske på å kose deg med typen også da og ikke bare sitte her hos oss med jentepjatt. Men jeg setter virkelig pris på det jeg da[:D] Men kansje den bedre halvdel syns det er litt moro også, ikke hvet jeg hvor interesert han er i dette pjattet vårt. Min ektemann er ikke så interesert, men han er interesert i reusultatene da, så han er litt oppgitt at det er så mange negative tester her den siste tiden, så nå får du med flere snu denne trenden så ikke min mann mister håpet.

Lykke til. [:D] 

Lykke til, gleder meg til å høre fra deg igjen, hvilket hotell du bor på, og sånn[:D]

Lykke lykke til!!! [:)]

Lykke til i morgen med uttaket, venter spent på å lese hvordan det gikk med deg, når du orker å droppe innom her igjen.

då e vi på plass i haugesund[:D] og eg e kommet i nattboksen min, magen er så oppblåst at det er vondt å ha på seg dongeribuksen[&:]

så no skal vi snart se hotel sæser så skal vi spise kveldsmat[:D] og bare slaske oss i sengen resten av kvelden.

eg kan ikke kjenne ennå at eg gruer meg til i morgen,men regner med det kommer litt sienere i kveld[:D]

vi er på sas hotellet i haugesund vi[:D]

Yej! Nå skjer det VilSåGjerne! [:)]

Ja ja da for dere kose dere med PC'ene deres i senga da, det høres ikke så veldig romantisk ut. Men det er godt å kunne slappe av før morgen dagen, så kos dere foran TVen og PCen dere.

ORIGINAL: twinanne

Ja ja da for dere kose dere med PC'ene deres i senga da, det høres ikke så veldig romantisk ut. Men det er godt å kunne slappe av før morgen dagen, så kos dere foran TVen og PCen dere.

blir ikke noen data i sengen nei,skal holde på hverandre å se på tv[:D] hihi

ORIGINAL: Dunn

Yej! Nå skjer det VilSåGjerne! [:)]

ja endelig[:D]

ORIGINAL: Apple

Digg å ligge på hotell da! God hotellfrokost også...

dette e jo luksus hihi[:D] frokost ja,ja det får vi,men vi får kveldsmat også vi der de også serverer varm mat,alt dette er inkludert[:D]

*vilsågjerne kooooooooooooooser deg*

Er det det hotellet med karmsund brua? Broa til Karmøy?

ORIGINAL: Babyhåp

Er det det hotellet med karmsund brua? Broa til Karmøy?

ja tror det? bor du her nede?

Nei,men har vært på det hotellet...
Liker Haugesund, jeg[:D]

ORIGINAL: twinanne

Lykke til i morgen med uttaket, venter spent på å lese hvordan det gikk med deg, når du orker å droppe innom her igjen.

Sign[:)] 

Back
Topp