Da prøver jeg *oppdatert*

¤ Martini ¤

Gift med forumet
å ringe til legekontoret, men der er det jo BARE opptatt!
Off, hater når de aldri kan ta den tlf... [:-]

Da prøver jeg for ørtende gang [:D]

[hr]

Da kom jeg endelig gjennom til legekontoret, ringt siden halv 9, og kom fram klokken 13!!! ikke DÅRLIG???[:'(]
Og gjett hva? Joda, det var jo ikke flere akuttimer igjen, som jeg ble lovet på fredag, så jeg fikk ikke legetime før mandag 26 april! 2 UKER TIL!

Jada, jeg som håpet å få et svar i dag... :(

Hihi, kjenner til den! Hare erfart at det er enklere å dra opp på legekontoret her iallefall!! Sist satt det 3-4 stk i tlf konstant![:'(]

Ja, det er rimelig iriterende å aldri komme gjennom![:'(]

så kjipt da [&:]

jeg sitter i tlf kø hos legen akkurat nå..[&:]

Så kjipt![:'(] Kjedelig å bli skuffet...ikke minst sitte i telefonkø!![:o]
Satser på at dagene fram mot 26. går fort! Klem til deg..[:)]

jeg fikk ikke time hos legen før
torsdag 20 mai!!!!

ORIGINAL: LilleLina

torsdag 20 mai!!!!

Oiiii!!!! Jeg vurderer å bestille time til privat UL jeg..

ORIGINAL: Marti9

ORIGINAL: LilleLina

torsdag 20 mai!!!!

Oiiii!!!! Jeg vurderer å bestille time til privat UL jeg..

samme her [:)]

jeg fikk beskjed av legesekretæren at legen ønsket ikke å ta første kontroll før jeg var sånn ca 9 uker på vei..

Lenge leve tålmodigheten!!!!!

hva oppnår dere med de tidlige kontrollene...???
Skjønner de som har hatt småblødninger, eller ikke har fått tydelige tester og de som har risikosvangerskap eller SA bak seg...

Men de som er helt sunne og friske, ingen plager, ingen blødninger og har fått en klar og tydelig test....

Det skjer jo absolutt ingenting på de kontrollene uansett... Ikke får de hørt hjertelyd før i uke 7-8, ihvertfall ikke de legekontorene som ikke har skikkelig utstyr...
Du får fylt ut helsekort, kanskje tatt en blodprøve for å bekrefte svangerskapet, og kanskje de veier deg...

Er det så spennende???

Sorry meg altså, ikke meningen å være litt krass men synes liksom det er så mange som skal til legen lenge før uke 12 og ikke minst bestiller seg UL før man i det hele tatt egentlig kan se noe...

Får sikkert mange på nakken nå, men dette er nå min mening.... [:D][;)]

prøvde å ringe i dag jeg også.. og fikk heller ikke time før 26 april[:'(] lenge å vente!

ORIGINAL: *Vanda*

ORIGINAL: fjollefrua

Skjønner de som har hatt småblødninger, eller ikke har fått tydelige tester og de som har risikosvangerskap eller SA bak seg...

Men de som er helt sunne og friske, ingen plager, ingen blødninger og har fått en klar og tydelig test....

Det skjer jo absolutt ingenting på de kontrollene uansett... Ikke får de hørt hjertelyd før i uke 7-8, ihvertfall ikke de legekontorene som ikke har skikkelig utstyr...
Du får fylt ut helsekort, kanskje tatt en blodprøve for å bekrefte svangerskapet, og kanskje de veier deg...

Er det så spennende???

Sorry meg altså, ikke meningen å være litt krass men synes liksom det er så mange som skal til legen lenge før uke 12 og ikke minst bestiller seg UL før man i det hele tatt egentlig kan se noe...

Måtte bare signere denne[8|]

Signerer.

Hvorfor jeg skal ha en tidlig UL er på grunn av en SA tidligere..

slike spørsmål syns jeg du kan lage en egen tråd om, ikke inne i min tråd..

noen har faktisk gode grunner for å ta en vet du..

Jeg ringte også legen i dag, og fikk i time før 3. juni! Synes selv det var alt for lenge til, så fikk en time 3. mai til samtale da, men skal ikke sjekke noe før 3. juni!!

Gratulere så mye med spire Marti9[:D][:D][:D][:D][:D][:D] vet du har vært mye frustrert over at den ikke har sitti, men endelig er den her!!!!!!!!!=) håper du får et supert svangerskap og at den koser seg i magen din i 8 flotte månder til!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Frk.Maja

Gratulere så mye med spire Marti9[:D][:D][:D][:D][:D][:D] vet du har vært mye frustrert over at den ikke har sitti, men endelig er den her!!!!!!!!!=) håper du får et supert svangerskap og at den koser seg i magen din i 8 flotte månder til!![:D][:D][:D][:D]

Ååååh, tuusent takk, Frk.Maja [:D]

Gratulerer til deg også, dette blir kjempe spennende!!
Når er terminen din? [:D]

ORIGINAL: Marti9

ORIGINAL: Frk.Maja

Ååååh, tuusent takk, Frk.Maja [:D]

Gratulerer til deg også, dette blir kjempe spennende!!
Når er terminen din? [:D]

har fått termin 25 november så det kan jo fort hende at jeg bikker over til desember jeg også!=) blir en herlig julegave[:D] blei så glad når jeg så at du rakk 2010 du også..hehe når har du fått termin? vært hos legen? er koselig med første besøket, alt blir så mye mer virkelig!! nå gleder vi oss til første ul 12 mai!![:)][:)]

ORIGINAL: fjollefrua

Er det så spennende???

er litt ekstra spennende og litt skremmende, samt uvirkelig når det er første gangen! tiden går så veldig sakte vettu..hehe[:D]

Jeg fikk heller legetime før 20.mai.... da er jeg 11+4 i følge mine beregninger... kunne godt tenke meg å få det skikkelig bekreftet før det...

Back
Topp