da mistet jeg å

Wiilma

Elsker forumet
i natt kom det en skikkelig kraftig blødning.
jeg blødde så mye at jeg ikke var i tvil en gang, var innom sykehuset på skjekk, der bekreftet de at jeg hadde mistet, så det blir nok ikke noe augustbaby på oss lenger[:(][:(][:(]

men legen sa at jeg hadde gode sjanser for å bli fort gravid igjen. men føler jeg ikke er helt klar enda, siden vi fikk beskjed at lille gutt må opereres igjen, han har en medfødt hjertefeil. så legene trur jeg har stresset for mye på grunn av det.

håper virkelig at det går bra med deres spirer og at de vokser seg store og fine, Ønsker dere alle masse lykke til[:)]

Å nei så leit[:(]
Føler med deg. Håper alt går bra med operasjonen, og at det snart sitter en spire hos deg.

Huff! Så tragisk! [:(] Lykke til med operasjon og håper dere får en fin tid fremover allikevel!

ORIGINAL: Vugge

Uff, nei [:(][:(]Så mange som har fått en dårlig start på året her inne! [:(] *liker ikke dette*
Ønsker dere masse lykke til med neste spire når/hvis dere er klare for det, og ikke minst lykke til med lille prinsen deres!
Klemmer fra meg

SIGN!![:(]

Å nei, ikke du også [:(] Føler så med deg, det er så vondt å miste, og du, man mister IKKE av å stresse! Lykke til med operasjonen til lillegutt, håper det går veldig bra!

[:(] Lykke til med alt, dette var kjempetrist!!

Så trist å høyre å for en fæl opplevelse[:(]ønsker deg lykke til!!!!!!!

ORIGINAL: Indigo

Føler med deg. Håper alt går bra med operasjonen, og at det snart sitter en spire hos deg.

Åhh, Siljepia, jeg føler virkelig med deg[:(][&o]. Uff, så trist... Prøv å slappe av litt nå, vet det er vanskelig med en liten i hus, men dog..
Ønsker dere masse lykke til med operasjon på lille prinsen!! Og krysser fingre for fremtiden

Mange varme klemmer fra meg

ORIGINAL: Lucmam

Åhh, Siljepia, jeg føler virkelig med deg[:(][&o]. Uff, så trist... Prøv å slappe av litt nå, vet det er vanskelig med en liten i hus, men dog..
Ønsker dere masse lykke til med operasjon på lille prinsen!! Og krysser fingre for fremtiden

Mange varme klemmer fra meg

Signerer [:(]

nei [:(] saa trist [:(]
du er jo sladrevennen min...[:(] trist uansett altsaa..
synes det er saa alt for mange som mister her inne[:(] blir skikkelig lei meg..[:(]

haaper neste spire sitter naar dere er klare for det [:)]

Så ufattelig trist[:(][:(]
Helt forferdelig at så mange må gjennom dette... Livet er urettferdig ja[:(]
Håper dere klarer å komme dere greit gjennom dette, og at dere er der for hverandre i denne tøffe tiden!
Ønsker dere masse lykke til videre!
Og ikke minst masse lykke til med den lille prinsen deres. Håper alt går fint med operasjonen!
Sender over en stor trøsteklem.

ORIGINAL: ElisabethRB

Så ufattelig trist[:(][:(]
Helt forferdelig at så mange må gjennom dette... Livet er urettferdig ja[:(]
Håper dere klarer å komme dere greit gjennom dette, og at dere er der for hverandre i denne tøffe tiden!
Ønsker dere masse lykke til videre!
Og ikke minst masse lykke til med den lille prinsen deres. Håper alt går fint med operasjonen!
Sender over en stor trøsteklem.

ORIGINAL: Vugge

Uff, nei [:(][:(]Så mange som har fått en dårlig start på året her inne! [:(] *liker ikke dette*
Ønsker dere masse lykke til med neste spire når/hvis dere er klare for det, og ikke minst lykke til med lille prinsen deres!
Klemmer fra meg

sign[:(]

Så utrolig trist å lese da! Det er så mange som har mistet her inne nå at jeg trodde kvoten var fylt opp for denne måneden. Håper alt går bra med gutten din og at hjerteknuseren kommer når dere føler for det!

Å nei så leit

sign

Utrolig trist å høre[:(] lykke til med opperasjonen til gutten din. sender mange strøste klemmer!!

Huff, så leit... Håper det går fint med gutten din, og at det klaffer kjapt når dere bestemmer dere for å prøve igjen!

Back
Topp