Da mister jeg...

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Tok en prøve på fredag som var 53, og en ny igår som var på 45. Skal ta ny prøve om 2 uker. For å se om det har gått helt ned til under 5. Har spottet, og litt blod på papiret engang. I en uke nå. Er fortsatt avogpå med spotting. Er ihvertfall glad for at det skjedde nå og ikke senere. Lykke til med graviditet, og håper spiren sitter til mål


PS: Når kan jeg forvente at det blør mer?? Er det greit å prøve med engang eller vente?
 
[emoji173]️
 
Så trist [emoji173] håper kroppen ordner opp fort slik at dere kan prøve igjen!
 
Tok en prøve på fredag som var 53, og en ny igår som var på 45. Skal ta ny prøve om 2 uker. For å se om det har gått helt ned til under 5. Har spottet, og litt blod på papiret engang. I en uke nå. Er fortsatt avogpå med spotting. Er ihvertfall glad for at det skjedde nå og ikke senere. Lykke til med graviditet, og håper spiren sitter til mål


PS: Når kan jeg forvente at det blør mer?? Er det greit å prøve med engang eller vente?
Leit å høre. Anbefalingen er vel 1 normal mens før man prøver igjen
 
Så leit :(

Vet ikke ang blødning osv. Da jeg mistet i uke 11 begynte jeg å blø mye med en gang og alt kom ut. Det jeg fikk beskjed om på sykehuset da ang prøving var at man ofte ble anbefalt å vente til først mens KUN pga terminberegning, så det var egentlig ikke noe å tenke på sa hun. Fikk også beskjed om at det var lettere å bli gravid igjen innen 6 mnd, og at det etter det var tilbake til "normalen"
 
Så trist og leit[emoji17] Håper du kommer deg raskt! Tenker det bare er å kjøre på, så tidlig i graviditeten kommer nok neste el som vanlig. Lykke til [emoji173]️
 
Takk alle sammen:Heartred Var greit det skjedde nå og ikke senere, hvis det allikevel var noe galt!:)
 
klem til deg :Heartred
 
 
Back
Topp