Da melder jeg meg ut

LilleSpire13

Glad i forumet
Idag er det 13DPO og fikk en blendahvit test idag tidlig, så da takker jeg pent for meg å sier tusen takk til alle dere som heiet på oss! Har vel egentlig skjønt lenge at det ikke var våres tur denne gangen, og igår fikk jeg endelig forsonet meg med det når jeg tok en CB for da slapp jeg å tolke resultatet selv! håper jeg er så heldig å havne på April forumet da :) 

å hva har jeg lært denne første PP perioden? jo jeg har lært at det bare er tull å begynne å teste for tidlig, man blir bare negativ og i dårlig humør, jeg har vært så negativ og sur den siste tiden, men først idag når det har gått opp for meg at jeg ikke er gravid så har humøret kommet tilbake for nå slipper jeg å gå å tenke på tester, baby, gravid 24/7!!! :D DEILIG! 

også har jeg lært en veldig viktig lekse - DET ER INGEN SELVFØLGE AT MAN BLIR GRAVID PÅ FØRSTE FORSØK! :) 

lykke til alle Mars mammaer! håper spirene deres klorer seg fast og vokser seg store og fine :) 

klem fra meg 

Masse lykke til videre, håper den sitter på neste forsøk! :)

Veldig lykke til, Lille spire. Krysser fingrene for deg. Vi er jo alltids her, ellers er det er bare å sende en mld :) Klem

lykke til videre :) jeg var akkurat lik første pp. 2 pp slappa jeg heeeelt av... var ikke like stressa på å kjenne etter symptomer osv! og da satt den gitt :)

Jeg er akkurat lik deg:p har testet mange dager og 2ganger omo dagen selv om jeg vet at det ikke hadd slått ut uansett. Men er idag 9 dager etter el, så kanskje jeg får positiv test i løpet av uka, ellers så kommer vel mensen på søndag. Snakkes kanskje på april da:) lykke til neste pp.

Håper du kommer tilbake hit om et par dager ;) om ikke får du ha masse lykke til videre! Vår første satt også på 2.forsøk, da var jeg mye roligere enn pp1! 

Back
Topp