Da melder jeg meg inn hit igjen litt :)

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Positiv digital idag, og termin er 3 mai :) kommer til å bli satt igang før tiden, så blir nok en april baby om det går bra denne gangen:) kommer til å være litt her og litt på mai, men gleder meg til å følge dere :) også må dere krysse fingrene for at lille spiren klorer seg skikkelig godt fast denne gangen! :)

♡ ønsker en liten ♡

Vedlegg

• 1408343777325.jpg
    1408343777325.jpg
    45,8 KB · Visninger: 49
Gratulerer! :)
April skal bli en skikkelig baby-måned, så dette skal gå veien:)

Ja maursyra! denne gangen skal jeg bli! Takk Msynnøve, dette må gå veien! :)

♡ ønsker en liten ♡

Gratulerer! Hyggelig å ha deg tilbake :-)

6. April 2013
7. April 2015

Gratulerer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk :) hyggelig å være tilbake også :)

♡ ønsker en liten ♡

Gratulerer og velkommen tilbake;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Får du god oppfølging nå?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Får du god oppfølging nå?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Ikke noe særlig egentlig.. altså jeg får tidlig ul, men de satt meg ikke på noe behandling.. da hun jeg var hos mente att tidlig abort var så veldig vanlig... men vi får satse på att alle gode ting er 4 og at vi klarer det selv på egenhånd! :)

♡ ønsker en liten ♡

Så gøy! :D velkommen tilbake! Denne gangen skal det gå bra! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noe særlig egentlig.. altså jeg får tidlig ul, men de satt meg ikke på noe behandling.. da hun jeg var hos mente att tidlig abort var så veldig vanlig... men vi får satse på att alle gode ting er 4 og at vi klarer det selv på egenhånd! :)

♡ ønsker en liten ♡
Husk at du har fritt sykehusvalg, og kan dermed kreve at legen din sender deg til utredning på et sykehus som har egen kvinneandelen for oss som mister. ( Jeg var på Rikshospitalet ) Jeg gjorde dette for noen år siden, for aldri blitt tatt seriøst. Og da fikk jeg iallfall mange svar jeg kunne fått for lenge siden. Den uvissheten kan man bli syk av tilslutt , hvis man opplever det for mange ganger. Så ta vare på deg selv, og gjør det som er best for deg. :) Men krysser fingre for deg at alt går bra nå!!

♡ ønsker en liten ♡

Trodde man hadde krav på det etter 3 SA? Så noen som skrev det her inne. Og signerer det som er skrevet lengre ned, krev å få komme til utredning.

<3 Gutt 04.02.12 <3

Gratulerer :)

Krysser fingrene for deg!! Og gratulerer så masse!!!

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Gratulerer :-D skal krysse alt jeg har for deg :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Takk for det :) håper den klorer seg fast denne gangen:)

♡ ønsker en liten ♡

Back
Topp