Da melder jeg meg forsiktig inn her...

Utsikt

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Etter å ha sniklest en liten uke tar jeg nå sjansen på å melde meg inn her :)

Jeg mistet for en drøy måned siden tidlig i svangerskapet og har derfor ventet litt på, eller ihvertfall vært redd for, at det samme skal skje igjen. Nå er jeg imidlertid over tidspunktet det gikk galt sist og håper det betyr at det går bra denne gangen :)

Magefølelsen er nå god nå - noe jeg innser i ettertid at den ikke var sist!

Hei alle sammen! Blir hyggelig å bli kjent med dere og håper jeg får henge her med dere helt frem til august og enda lengre :)

Håper spiren klorer seg fast!
Gratulerer så mye og velkommen hit :)

Gratulerer og velkommen:) Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen:)

Gratulerer med lille i magen, og håper vi alle kan henge sammen her til august:-)

Gratulerer og håper spiren sitter til august :)

Gratulerer så masse :) Er i samme "båt" som deg, og har en langt bedre magefølelse denne gang :)

Gratulerer!
Vi satser det vi har på at spiren sitter hele veien til mål denne gangen!

Etter å ha sniklest en liten uke tar jeg nå sjansen på å melde meg inn her :)

Jeg mistet for en drøy måned siden tidlig i svangerskapet og har derfor ventet litt på, eller ihvertfall vært redd for, at det samme skal skje igjen. Nå er jeg imidlertid over tidspunktet det gikk galt sist og håper det betyr at det går bra denne gangen :)

Magefølelsen er nå god nå - noe jeg innser i ettertid at den ikke var sist!

Hei alle sammen! Blir hyggelig å bli kjent med dere og håper jeg får henge her med dere helt frem til august og enda lengre :)

Gratulera! Eg er også i samme båt. Håpar alle sine spirer no klora seg fast fram til august :)

Back
Topp