da måtte jeg

tretroll

Forumet er livet
VIP
kjøpe den første lyseblå bodyen...har liksom ikke villa hatt baby-ting i huset (er litt skeptisk til å fylle huset for tidlig) men nå kunne jeg ikke holde meg. Den er så fin og søt og bitteliten at jeg bare må sitte å se på den....tenk dere hvordan jeg blir med en bebis i armene og ikke bare en body. Hjelp....Gleder meg til pappan kommer hjem i kveld for den er akkurat sånn som jeg vet han vil kle sønnen sin[;)]plutselig ble alt så virkelig.....

ÅÅ så koselig[:)][:)]
Jeg har shoppet litt etter litt jeg, holder på med den første vasken nå faktisk, skal straks henge opp de første babyplaggene til tørk[:D] har kjøpt litt forskjellige str jeg da, 50, 56 og 62..
kos deg med bodyen, den første jeg kjøpte var dagen jeg fikk positiv test..!! pakket inn testen i den lille bodyen og ga den i "gave" til pappaen når han kom hjem fra jobb...hehe, han fikk litt sjokk når testen med + falt ut av bodyen[:D][:D]

ORIGINAL: ninni82

ÅÅ så koselig[:)][:)]
Jeg har shoppet litt etter litt jeg, holder på med den første vasken nå faktisk, skal straks henge opp de første babyplaggene til tørk[:D] har kjøpt litt forskjellige str jeg da, 50, 56 og 62..
kos deg med bodyen, den første jeg kjøpte var dagen jeg fikk positiv test..!! pakket inn testen i den lille bodyen og ga den i "gave" til pappaen når han kom hjem fra jobb...hehe, han fikk litt sjokk når testen med + falt ut av bodyen[:D][:D]
'

Tipper far fikk sjokk da ja. Så morsomt![:D]  Det er så koselig å kjøpe til småen. Jeg kan sitte å holde på med de små plaggene jeg også. Min kjære ler litt av meg. Gleder meg så innmari! 

Vi var å kjøpte litt klær etter UL vi, da visste vi det var en gutt og det ble litt mer virkelig.. ;) Koselig!! Jeg kjøpte faktisk noen bodyer og en søt bukse i dag også.. Klarer ikke helt å dy meg... hadde 50 % på H&M. ;)

Back
Topp