Da måtte jeg inn her❤️

Hvordan går det med deg lykkedans?? :Heartred
Det går fint❤️ Litt trist og lei til tider og spesielt nå siste uka da det var 2 mnd siden fødsel på torsdag… i tillegg har jeg hatt ett håp om en ny spire denne første syklusen, men der ble det nok ikke noe og jeg går vel nå snart inn i pp2 så fort tr kommer om noen få dager❤️
Riksen ringte på tirsdag og fortalte om det de fant på obduksjonen av jenta vår❤️ Hjertet hennes var så ille som dem trudde, så avgjørelsen var helt rett… de hadde ikke kunne operert ved fødsel om vi hadde valgt å gå videre❤️

Nå er fremdeles eneste fokuset å nyte fotball så lenge jeg kan også gjøre alt jeg kan får å få en ny liten spire i magen❤️ Googler etter alle muligheter for å hjelpe kroppen til å få det til, uten å bli noe klokere :smiley-ashamed008

PP3 - CD 1
Da kom Tr på besøk igjen, litt vemodig denne gangen også. Hadde jo ett stort håp til tross for at gyn sa det var liten sjanse denne syklusen pga grums etter senaborten. Jeg vet jo at 3 prøveperioder ikke er veldig mye, men savnet etter lille jenta er dere hele tida og drømmer om at en ny spire vil kunne dempe litt på sorgen.

Kjenner meg egentlig veldig alene i hverdagen med tankene mine og følelsene etter senaborten. Nå er det 3 mnd siden og vi nærmer oss termindato uten en spire i magen, noe som gjør ting litt vanskeligere.
Det lille positivet oppi alt er flytting og overtakelse, kan kose meg litt ekstra på kickoff med fotballen neste helg og at jeg kan spille alle kampene vi skal ha i vår sesongen uten å måtte hoppe over så mange pga baby i magen❤️ Vil jo heller hoppe over kamper å ha en spire på vei, enn å ikke ha det.
Kjenner jeg også er litt lei av å alltid føle at jeg «må» være positiv, ikke kunne gråte når jeg vil osv. vet jeg kan det, men føler allikevel at jeg ikke kan. Føler også at jeg egentlig starta å jobbe litt for tidlig, at mer tid hjemme for å komme meg på beina med tankene og kroppen hadde nok vært lurt.

Dagens syte innlegg og oppdatering ❤️ :hello2

Back
Topp