Da må jeg melde flytting inn hit

Pjokkenmamsen

Blir kjent med forumet
Heisann Novemberdamer. Siden lille "prinsesse vil-ikke" ikke har meldt sin ankomst ennå så må jeg nok melde meg inn i November-klubben. Jeg hadde termin 23.okt, altså over en uke siden, men sitter i sofaen hjemme ennå. Jeg var på overtidskontroll på sykehuset på tirsdag og fødselslegen sa jeg hadde 2cm åpning, så hun røsket skikkelig godt oppi der så slimproppen gikk samme dag. Natten etter våknet jeg av rier som kom hvert 7-8 minutt, og utover dagen kom de regelmessig hvert 6.minutt. Jeg ringte inn på føden og kom inn på en sjekk hvor de satt meg på CTG registrering og sjekket om jeg var åpnet noe mer. Det var jeg selvfølgelig ikke, og senere på kvelden dabbet de av. LITT irriterende for å si det sånn. Så i dag sitter jeg å venter igjen, skal inn på sykehuset i morgen for å bli satt igang. Så nå er det hvertfall ikke såååå lenge igjen før ting starter.

åååh :D Da er det ikke lenge igjen til du får møte gullet ditt <3
Masse lykke til, og håper det kanskje starter av seg selv iløpet av dagen/natten, om ikke så må du ikke vente såå alt for lenge da! Håper alt går bra! :)

Fryktelig kjedelig da, at hun ikke vil komme:/ men velkommen hit da:)) å lykke til i morgen!:) måtte du få en fin fødsel og opplevelse:) blir så godt å få kroppene våre for oss selv igjen når de endelig bestemmer seg disse små:)

Da ser det ut til at jeg slipper å bli satt igang i morgen, for her gikk vannet i kveld. Har vært en tur på føden på kontroll og fikk dra hjem igjen å vente på at riene skal ta seg opp. Skal inn igjen i morgen.

Så spennende :-) Lykke til!

Huff!

Godt du har fått en dato nå, ønsker deg masse lykke til :-)

Hei,
Så bra med dato, da slipper man å gå rundt å tenke når ting skal skje.. Massse lykke til!! :D

Fredag 02.11.12 kom endelig prinsessen ut. Perfekt med sine 3580g og 52cm. De første cm tok litt tid siden riene som kom etter vannavgangen ikke var så kraftige. De lurte på om de skulle sette meg på litt drypp, men de avventet siden jeg har tidligere hatt et akutt keisersnitt. Det er jeg veldig glad for for etter å ha fått litt smertestillende (fentanyl) slapper tydeligvis kroppen litt mer av og da kom riene plutselig rett etter hverandre og det gikk fra 4cm til full åpning på et par timer. Fikk plutselig trykketrang, og fikk ikke lov til å trykke med en gang siden det ikke var full åpning. Men etter et par rier fikk jeg trykke og da fikk jeg endelig bruke kroppen og ikke bare vri meg i smerte. De siste riene hjalp de henne ut med sugekopp og plutselig var hun på magen min. En heftig fødsel, men er veldig stolt over å klart en vaginal fødeland etter et keisersnitt.

Gratulera så mye ;)

Gratulerer såååå masse

Back
Topp