Da må jeg forlate dere :-( :-(

Sommerfugle1

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg er helt knust.. Da har jeg mistet igjen :-( MA uke 10 :-( jeg orker ikke dette igjen.... Lykke til videre alle sammen...
 
Ånei :( Så utrolig uflaks :( Masse lykke til! Å må neste spire klore seg kjempe godt fast! :)
 
Nei gi deg a............uff kjære deg!!!!

Så urettferdig livet er. Så utrolig leit å lese at du skal måtte oppleve dette enda en gang!!!

Dette er kanskje ikke rette tiden, men OM du våger deg på å prøve igjen etterhvert, så kan du jo kreve oppfølging, evt at det blir tatt dna av deg og samboeren din for å avkrefte at det er noe arvelige lidelser dere er mer disponert for?

Jeg sender over mange klemmer, og føler virkelig med deg. Det blir din tur en dag også, det er helt sikkert!!

 
Huff.... så leit! :( Også for 3. gang.... har ikke ord :(
Ta en lang pause og prøv igjen, så krever du grundig hjelp av legen din. Lykke til! 
 
Vet ikke hva jeg skal si, er ufattelig tungt å miste slike...

Sender deg en stor klem!!!
 


~troll2012/2013?~ skrev:
Vet ikke hva jeg skal si, er ufattelig tungt å miste slike...

Sender deg en stor klem!!!


 
ÅNEII?!?!?!! Det er ikke lov! :'-( Fyyyy så urettferdig!!! Jeg kjenner jeg blir sint!!!!! :'-(

Varme klemmer sendes rett til deg, lille venn. Dette var virkelig vondt å høre. 
  
 


Lykkepjuska skrev:
ÅNEII?!?!?!! Det er ikke lov! :'-( Fyyyy så urettferdig!!! Jeg kjenner jeg blir sint!!!!! :'-(

Varme klemmer sendes rett til deg, lille venn. Dette var virkelig vondt å høre. 
  



 
Så utrolig leit :( Ta godt vare på hverandre <3
 
Nei huff så utrolig trist! Stor trøsteklem <3
 
Veldig trist å lese dette:( Håper dere får god oppfølging hvis dere velger å prøve en gang til...Ta vare på hverandre! Sender deg mange styrkeklemmer *klem*
 


Secret agent skrev:
Veldig trist å lese dette:( Håper dere får god oppfølging hvis dere velger å prøve en gang til...Ta vare på hverandre! Sender deg mange styrkeklemmer *klem*


 
Dette var trist og lese. Håper dere finner ut hva dere vil gjøre videre.
Sender deg en god klem
 
Uff så leit :( føler med dere..
 
Så ufattelig trist, sender deg en klem og masse lykkeønskninger videre
 
Back
Topp