Da lister jeg meg ut, damer

Så trist :( Sender deg en klem og ønsker deg lykke til videre..

Tusen takk for alle gode ord.
Ja, håpet er nok ute for oss nå, alt kom ut rett før jeg gikk inn i dusjen.

Er så glad for at jeg tok den ekstra titten mellom bena før jeg dusjet. For 3-4 år siden visste jeg ikke at jeg var gravid og da jeg vasket meg mellom bena kom hele sullamitten i hånda mi. Holdt på å svime av i sjokk og knakk helt sammen. Desverre forsvant nesten alt "beviset" i sluket og legen mente jeg måtte ha glemt igjen en tampong.... (selv om jeg ikke har brukt tampong noe gang.)

Men jeg er så glad for at jeg slipper mer styr og venting på hcg ol.
Nå skal jeg bare ta livet med ro og legge inn alle kluter når kroppen er klar.

Har verdens beste mann oppi de hele og nå er jeg sikker på at både tidspunkt og mannen er perfekt :)

En flott gjeng med damer her inne, som kommer til å få enda flottere barn :)
<3

Ååå nei og nei!:( så trist! Hvor langt var du på vei? Uffameg, håper det går seg til og at spira sitter fort igjen<3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Var 6+4 i går da jeg mistet.
Håper også at spiren sitter fort, var litt avventende til babymaking pga jobb ol.i starten
Men nå har denne dama fått blod på tann :p

Huff det var triste nyheter :-( <3 håper spiren sitter fort igjen for deg og klorer seg fast i 9 mnd!! :-)

Kjære deg, detta var utrolig trist assa :(( blir så lei meg, men ser at du tar dette som en tøffing!! Lykke til videre. Klem

Kjære deg, detta var utrolig trist assa :(( blir så lei meg, men ser at du tar dette som en tøffing!! Lykke til videre. Klem

Jeg var så langt nede da jeg begynte å blø, har grått døgnet rundt, men jeg orker ikke å henge meg opp i dette. Ble 10 kilo lettere et par timer etter spiren kom ut. Så godt å få det bekreftet i stedet for å vente på hcg-prøver i helgen og alt... Jeg skal ha en spire som er frisk og som vil henge med mammaen sin i 9 mnd. Så det er bare å fortsette å prøve, selv om kjærlighetsbarnet glapp nå.

:)

Back
Topp