Da kommer jeg

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
inn til dere igjen.

Må bare komme oss videre og prøve på nytt. På mandag så ringer jeg haugesund og sier vi vil starte opp så fort som mulig. Snart er jeg sprayer igjen...

Heisan vennen[;)]

Det hva ikke her du skulle inn igjen.[&:]
Men det er hvertfal godt at du er med godt mot (positive). Krysser fingrene for at du kommer fort i gang.
Sender deg masse varme og masse lykke ønskninger videre.

Nei det var ikke sånn det skulle gå . men må jo bare gå videre å prøve igjen skal vi få et lite mirakel..[:)]

Uff dette var no' dritt! Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg sa at du skulle glede deg til UL og alt [:(] også skjer alt det der! Klemme på deg!

Men du skal for at du er så tøff *Isabella* [;)] Da er det på'n igjen, og denne gangen SKAL det gå bra!

Huff da, det skulle jo ikke gå sånn[:(][:(] Godt dere klarer å se framover. Ta godt vare på hverandre framover[:)]
Lykke til videre[:)]

ORIGINAL: tullemor79

Huff da, det skulle jo ikke gå sånn[:(][:(] Godt dere klarer å se framover. Ta godt vare på hverandre framover[:)]

Godt at du er ved godt mot vennen. Det var utrulig leit dette her, men det kommer til å gå veien for dåke og[:)]

Ta godt vare på kvarandre.

Stor klem og varme tankar på vei[:)]

Sign

ORIGINAL: vestlandsjento

Godt at du er ved godt mot vennen. Det var utrulig leit dette her, men det kommer til å gå veien for dåke og[:)]

Ta godt vare på kvarandre.

Stor klem og varme tankar på vei[:)]

Så leit,sender en god klem!
Ta vare på hverandre og lykke til med neste forsøk!!

Da ønsker jeg deg lykke til, og håper du snart er igang igjen.
Leit at det gikk som det gikk, men nestegang så går det bra.
Jeg krysser fingrene for at du snart er gravid igjen, men husk å ta den tiden du trenger slik at du ikke er i en opp og ned stemning under prøverørforsøket.

uff det var trist[:(]men bra at du er så positiv[;)]

ORIGINAL: t.t.h.

uff det var trist[:(]men bra at du er så positiv[;)]

Signerer denne.
Ta vare på hverandre.
Stor varm klem

Trist å høre Isabella, men bra du er ved godt mot.
Dere har vist at spiren kan sitte en gang, neste gang sitter den i 9 mnd.

Back
Topp