Da kommer jeg hit

Fiona.

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Vi skal mest sannsynlig starte med IVF i neste månedsskifte. Jeg fikk mensen denne uken og vi tar det på neste syklus.

Jeg hadde en XU i juni og fikk beskjed om at det ganske sikkert vil skje igjen, derfor blir det prøverør.

Jeg snakket med en sykepleier som så i journalen at det bare blir sprøyter. Vi må ta en tur til sykehuset neste uke slik at alt er klart til neste gang tanta kommer på besøk. [:)] ikke hver mnd en vil ha henne på besøk [;)]

velkommen hit, og håper det ordner seg for deg [:D] vi har selv hatt Ivf behandling nettopp, venter på å få teste den 29 sept.

Velkommen hit, håper det klaffer på første forsøk[:D]

ORIGINAL: Amodi

ORIGINAL: Chumalunga

Velkommen hit!![:)][:)]

Fikk du vite noe om grunnen til at du hadde en EXU? Siden de mener det vil hjelpe med prøverør?

Noe spesiell grunn fikk jeg ikke. Den kom bare ikke lengre enn til egglederen. Vi er ihvertfall sikret at den kommer på rett plass ved et prøverør.

Velkommen skal du være[:D]

Vi får håpe en overlege vet hva han snakker om.

ORIGINAL: Fiona.

Velkommen hit!![:)][:)]

Fikk du vite noe om grunnen til at du hadde en EXU? Siden de mener det vil hjelpe med prøverør?

Noe spesiell grunn fikk jeg ikke. Den kom bare ikke lengre enn til egglederen. Vi er ihvertfall sikret at den kommer på rett plass ved et prøverør.

Nei, det er jo akkurat det man ikke er, det er faktisk høyere risiko for EXU ved prøverør enn ved naturlig befruktning. Det var derfor jeg stusset litt... Mener ikke å skremme deg altså, legene som har undersøkt deg og kjenner saken din vet helt sikkert hva de gjør! [:)]

ORIGINAL: Amodi

sign[:)]

Back
Topp