Da kom....

CasMal

Forelsket i forumet
Den lille knekken, og jeg som trodde jeg hadde klart og legge det hele bak meg:( I august måtte vi avbryte svangerskapet pga misdannelser hos den lille gutten vår:( var ca 4 mnd på vei, og vi håpet jo da vi var over den magiske grensen... Gutten vår ble født og sendt til obduksjon, og etter dette ville han bli gravlagt på felles minnelund. Har tenkt en del på hva obduksjonen resulterte i, men har liksom ikke tatt mot til meg og ringt kvinneklinikken. Men i Dag tok jeg motet til meg og ringte... Pratet med en kjempe hyggelig dame, og fortalte at jeg ønsket svar på om rapporten var ferdig. Noe den var, men hun kunne ikke gi noe svar på hva som stod, dette måtte jeg få samtaletime til slike at overlegen kunne forklare meg alt. Skulle få time raskt siden jeg nå er gravid på nytt:) Vi la på, og da gikk det plutselig opp for meg igjen hva vi har vært gjennom og tårene kom som et lyn fra klar himmel. :(:( Nå ligger altså svarene vi lenge har ventet på og vår lille gutt er mest sannsynlig gravlagt... Så nå sitter jeg her da, med en rar og vemmelig følelse i hele kroppen... Både gleder meg og gruer meg til vi får svaret på hva som gikk galt:-/ håper så inderlig bare det var en tilfeldighet..... Skriver dette, fordi det er så godt å bare få luftet tankene litt... Beklager at det ikke akkurat ble det mest oppmuntrende innlegget, men takk for at du tok deg tid til å lese:)

Huff skjønner at det er tøft ja!!! ?? Men blir nok godt å få et svar og tenker at det er lurt å få vite det fra en som kan svare på det dere kanskje ikke forstår etc. Håper dere får time veldig snart!?? Krysser fingrene uansett for at alt er tipp topp med mini i magen!!! ??????

Huff... Vet ikke helt hva jeg skal si... Men lykke til med lesinga! Og så håper vi selvfølgelig at alt går bra denne gangen!

Sender en klem. Helt forståelig med en knekk. Det dere har vært igjenom kan ikke beskrives med ord! 
*klem*

Så utrolig trist.

Har ikke ord, så jeg vil bare gi deg en utrolig god å varm trøste klem, å håper dere får svarene deres, så man slipper å tenke så mye på det.

Ådu, det er LOV Å få en knekk eller fler. Da er det godt å ha noen rundt seg når det skjer.

KLEM TIL DEG!!!  emoticon

sender deg en klem jeg

Tusen takk alle sammen for gode ord og herlig klemmer:) det varmer godt og dere er en utrolig flott gjeng:) Dette forumet er så utrolig godt å ha, her kan man dele alt fra gleder, sorger og erfaringer m.m. :) Er så ufattelig godt å bare få tømt seg litt innimellom:) Ønsker alle dere fantastiske damer en riktig god helg:) go'klem

CasMal skrev:
Tusen takk alle sammen for gode ord og herlig klemmer:) det varmer godt og dere er en utrolig flott gjeng:) Dette forumet er så utrolig godt å ha, her kan man dele alt fra gleder, sorger og erfaringer m.m. :) Er så ufattelig godt å bare få tømt seg litt innimellom:) Ønsker alle dere fantastiske damer en riktig god helg:) go'klem

Du er like god du å :D

Ønsker deg å dine også e riktig god Helg!

Back
Topp