Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes badekar også var fint på den måten at jeg ikke var inne på fødestua alle timene. Da jeg lå i badekaret, var det bare meg og mannen min i et litt mindre rom med litt mindre belysning. Jordmoren kom selvsagt innom stadig vekk, men jeg jobbet meg gjennom riene som var overkommelige. Fikk god effekt av å telle til tre/ fire når jeg pustet inn og ut, da hadde jeg liksom noe å fokusere på og jeg prøvde å gi meg hen til riene i stedet for å spenne i mot. Men det er selvsagt enklere når riene ikke er kjempevonde..Gratulera so masseeg e spent å høyra om du syns badekar og akupunktur va nok smertelindring ( før lystgassen)
So godt å høyra! Blei ein fin opplevelse óg dåJeg synes badekar også var fint på den måten at jeg ikke var inne på fødestua alle timene. Da jeg lå i badekaret, var det bare meg og mannen min i et litt mindre rom med litt mindre belysning. Jordmoren kom selvsagt innom stadig vekk, men jeg jobbet meg gjennom riene som var overkommelige. Fikk god effekt av å telle til tre/ fire når jeg pustet inn og ut, da hadde jeg liksom noe å fokusere på og jeg prøvde å gi meg hen til riene i stedet for å spenne i mot. Men det er selvsagt enklere når riene ikke er kjempevonde..
håpa badekaret e ledig når da e min tur!