Da kom det enda mer blod

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
For ca 20 min siden kjente jeg at jeg fikk vondt i korsryggen, og nå var jeg på do i stad, skulle tørke meg og der var det slimete blod på papiret.

Kjenner jeg har vondt enda, vet ikke om det er mensen som er sen eller om det er abort, eller hva det er...

Blødde jo for 2 dager siden, men da var det lyse lyse rosa, nå var det mørkere i fargen.

Men virker i grunnen ikke som jeg skal være her, så jeg tror jeg forlater dere nå.

Vil i grunnen vær gravid, hadde begynt å glede meg litt, men ja, som sagt, virker som kroppen min har spilt meg et puss[&o]

Dessverre

*Har vist stoppet opp igjen, og det har smertene også[8|]* Så da gleder jeg meg litt igjen[:)]

Det var dumt[:(] Men ikke gi opp helt enda...

Hvis du ikke er gravid, så håper jeg spiren sitter etter bryllupet[:D]

Ønsker deg lykke til videre og håper bryllupet blir fantastisk

ORIGINAL: Joffen

Det var dumt[:(] Men ikke gi opp helt enda...

Hvis du ikke er gravid, så håper jeg spiren sitter etter bryllupet[:D]

Ønsker deg lykke til videre og håper bryllupet blir fantastisk

Har stoppet opp nå[:'(] seriøst, hva skjer?

Jeg får se det an, blødde som sagt kraftig i det forrige sv.skapet mitt også. Men begynner i grunnen å bli litt smålei nå, men takk. [:)]

Æsj, hadde håpet at du skulle få bli i November jeg. DEt var akkurat sånn det begynte hos meg i går. Det har ikke stoppet enda. Ikke smertene heller [:(][:(][:(]

ORIGINAL: Bina

Æsj, hadde håpet at du skulle få bli i November jeg. DEt var akkurat sånn det begynte hos meg i går. Det har ikke stoppet enda. Ikke smertene heller [:(][:(][:(]

Ligger smertene helt nede i korsryggen hos deg? Har tatt på meg bind bare i tilfelle det skulle komme mer. Håper å ta en test i dag, er den negativ så vet jeg jo at det kun er en veldig forsinket menstruasjon. Men om den er positiv, ja da aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. [&o]

ORIGINAL: Bina

Trist det ikke har stoppet hos deg enda, sorry at jeg spør, men hvordan er blødningen nå?

så kjedelig da[&o] hadde håper du var gravid vesle_mor[&o] men det er jo enda håp[:)]

er så mange som blør og  mister nå så jeg tør ikke gå på do engang[:-] Kjenner det "renner" hele tiden og er sikker på at det er blod, men når jeg har klart å manne meg opp til å gå på do er det bare utflod. Sitter og kjenner etter smerter gjør jeg og..

men kjenner ingen smerter.. meen heller ingen symtomer på graviditet, bortset fra uteblitt mensen, og ett par brekninger i mårrest. Men her er det jo tidlig enda. er jo bare uke 4+1, og med Linus ble jeg ikke kavlm før uke 8 ca.

ORIGINAL: klioii

så kjedelig da[&o] hadde håper du var gravid vesle_mor[&o] men det er jo enda håp[:)]

er så mange som blør og  mister nå så jeg tør ikke gå på do engang[:-] Kjenner det "renner" hele tiden og er sikker på at det er blod, men når jeg har klart å manne meg opp til å gå på do er det bare utflod. Sitter og kjenner etter smerter gjør jeg og..

men kjenner ingen smerter.. meen heller ingen symtomer på graviditet, bortset fra uteblitt mensen, og ett par brekninger i mårrest. Men her er det jo tidlig enda. er jo bare uke 4+1, og med Linus ble jeg ikke kavlm før uke 8 ca.

Ja, det er jo et lite håp i tunnelen, men samtidig, nei jeg vet sannelig ikke. Jeg tok jo angrepillen også, (hvorfor gjorde jeg det?) så det kan jo være en bivirkning på den?

Men ikke tenk negativ KLIPOII [8D], jeg har en god følelse på at du vil klare deg helt fint denne gangen [:D]

ORIGINAL: Vesle_mor

Ja, det er jo et lite håp i tunnelen, men samtidig, nei jeg vet sannelig ikke. Jeg tok jo angrepillen også, (hvorfor gjorde jeg det?) så det kan jo være en bivirkning på den?

Men ikke tenk negativ KLIPOII [8D], jeg har en god følelse på at du vil klare deg helt fint denne gangen [:D]

DU ikke mobb nicket mitt!! Syns det var så fint at jeg vurderte å beholde det selv når min andre profil er åpnet. bare synd jeg ikke får laget signatur på denne[>:]

Håper blødningene dine stopper og en test viser positivt. Men om ikke satser vi på at dere lager en brylupsnattbaby[:D] For om du mister/får mensen nå, har du jo eggløning på bryllupnatta[;)] (om du har normal syklus da)

Vi satser på at det går bra denne gangen ja[:D] Prøver å ikke tenke på det og bare la dagene gå.. men lettere sagt enn gjort, spesielt når man leser om så mange som mister[:(]

ORIGINAL: Vesle_mor

DU ikke mobb nicket mitt!! Syns det var så fint at jeg vurderte å beholde det selv når min andre profil er åpnet. bare synd jeg ikke får laget signatur på denne[>:]

Håper blødningene dine stopper og en test viser positivt. Men om ikke satser vi på at dere lager en brylupsnattbaby[:D] For om du mister/får mensen nå, har du jo eggløning på bryllupnatta[;)] (om du har normal syklus da)

Vi satser på at det går bra denne gangen ja[:D] Prøver å ikke tenke på det og bare la dagene gå.. men lettere sagt enn gjort, spesielt når man leser om så mange som mister[:(]

Hahahaha, du er tøff du [:D] Ja, det nye nicket ditt er jo i grunnen litt tøft, minner oss om hva vi har mellom beina våres. Hehe og takk for tipset om dette skulle gå galt [;)] Har store planer om bryllupsnatten, haaaanky paaaanky [:D]

Men enig med deg, alle tenker nok tanken siden den ene og den andre her inne skriver at de er i ferd med å miste [&:] Ikke noe gøy for de som skriver det, og ikke noe kjekt for dem som leser det.

Stoppet opp igjen[:D] Forvirrende, men er veldig glad det har stoppet opp, kjenner ingen smerter heller[:)]

Hei igjen. så ikke spørsmålene dine før nå.
Men, smertene satt i underlivet og nederst i korsryggen. Blødningene har avtatt litt nå, merkelig. Men, den har vært mørk veldig mørk, slimete og klompete. Men nå er det vanlig blod som kommer. Lukter ikke som vanlig mensen men reint blod . [&:]
Godt å høre at det har stoppet opp hos deg da[:)]

skjønner deg kjempe godt, men prøv å slapp av å tenk posetivt. d er jo ikke bra å stresse(lettere sakt en gjort) du trenger jo ikke å ha noen som helst symptomer for å være gravid, eg fant ut i uke 12 sist når jeg var gravid sist, eg hadde heller ingen symptomer.

Back
Topp