Da kom det blod

Bina

Pine Bina
VIP
På papiret etter do besøket. Så da er vel løpet kjørt igjen [:(] Nå er jeg dritt lei assa

Trenger ikke være kjørt, var det masse blod og hvilken farge var det?

Håper ting roer seg ned igjen, og at spiren holder fast[:)]

ikke tenk det værste med en gang!! (lettere sagt enn gjort I know) men kanskje det er en festeblødning? eller bare en slimhinne som er litt blodsprengt.. ikke ta sorgene  på forskudd.. var det mye blod? hvilken farge?

Ikke mye. Men nok til at dette ikke er noe bra tegn. Det er lyst blod enda. men kommer vel en styrt blødning i løpet av kvelden tenker jeg [:'(]

krysser fingrene for at det er helt ufarlig.

ORIGINAL: Bina

Ikke mye. Men nok til at dette ikke er noe bra tegn. Det er lyst blod enda. men kommer vel en styrt blødning i løpet av kvelden tenker jeg [:'(]

Hadde også lyst blod i går, men har ikke sett spor etter noe nå i etterkant. Det kan gå bra, tenk positivt, lettere sagt enn gjort, men allikvel. Er ikke noe bra å bekymre seg, selv om det selvsagt er naturlig.

Men krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig, prøv å slapp litt av [:)]

prøver å ikke tenke negativt. Men har ikke noen forhåpninger siden det er så tidlig enda. Med min flaks så mister jeg vel nå igjen [8D]

Går og legger meg litt, så får jeg se hvordan det er om en time. HAr vondt i magen nå og.

Går og legger meg litt, så får jeg se hvordan det er om en time. HAr vondt i magen nå og.

Off[&o]

God bedring, håper det gir seg like for som det kom, vi vil jo ha deg her inne [:)]

Når du sier det, så så det litt slimete ut og

Slimete? Jeg har lest at det kan være slimhinnene som bare er veldig såre..
Herregud jeg håper det går bra!!

ORIGINAL: rørehue

Når du sier det, så så det litt slimete ut og

Slimete? Jeg har lest at det kan være slimhinnene som bare er veldig såre..
Herregud jeg håper det går bra!!
Åh, nå ble jeg litt roligere. [:D]

offda.... ikkje kjekt snuppa... satser på at det bare er en uskyldig og liten blødning

Back
Topp