Da kan julen komme:)

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Huse og treet er pyntet. Har bakt ferdig alt i dag. Pakket baggen til guttene Som skal feire jul hos pappaen. Har pakket til meg selv som skal til min kjære i jula. Fødebagen er pakket og stelle veska til lillemor er klar. Så når ungen er dratt i mårra pakker jeg bilen og drar av sted. Innom med noen julegaver på veien. Og så ser jeg frem til 3 juledag da guttene kommer hjem og skal feire jul med meg og min kjære.

Er dere andre i rute til jul ?:)

Ja, sånn høvelig i rute :) mangler bare litt småtteri til julestrømpen, og må kjøpe julebrus ;)

Tja det ser ikke ut hjemme, pakkene er nesten ferdig men må kjøpe en ting i morgen og pakke inn de siste 4 gavene. Men mat er handlet og frøkna kommer ikke hjem før 28/29 noe som passer bra siden jeg er syk. Så får man se om man blir frisk eller om det blir en sykemelding i jula...

Tja, nesten ferdig.

Treet er pynta, har tatt en del husvask, men noe småplukk igjen som samboer får ta i morgen. Jeg drar på jobb :-P

Jeg mangler en gave, og noe innpakking, det tar jeg i morgen :-)

Ellers håper jeg det blir en fin jul her hjemme med unger og svigermor og mannen :-)

Jeg satser på å bli ferdig i dag. Må da
Vaske litt
Rydde en god del
Pynte
Pakke gaver til de her i huset.
Levere gaver til min bror.
Snakke med ham om hvem an oss som kjøper en blomst til farmor.
Antakelig bake mer julemenn.
Og lage konfekt med og uten ungene.
Og montere og pynte pepperkakehuset.

Ja, og se hovmesteren.
Det blir nok jul i år også. Hadde bare ikke beregnet at mannen skulle gå ned for telling siste helga før jul...

Nei, ikke helt. Mannfolket måtte brått på jobb på søndag og kommer hjem i dag, kombinert med ei som brått ikke vil sove dupp så jeg er utslitt.. Er to gaver som ikke har kommet i posten, en som må kjøpes (alt skal leveres i dag.. :o ), det må pyntes, handles, ryddes, vaskes, ordne klær osv.. Nesten panikkmodus i toppetasjen kjenner jeg :p Blir såå stressa av dårlig tid!

Tja.. tida har flydd i fra meg!
I dag må det ryddes
Vaskes
Pakke sekken til eldste som skal feire hos faren sin
Pakke inn en gave
Bake litt mer
Koke opp møljekrafta
Sikkert se over dressen til gubben og finne frem mine og minste sine klær
En tur på butikken og bake kaken til i morgen

Her skal det vaskes og pyntes i kveld :P Gjør det alltid lille julaften :)

Mangler også å handle litt, gavene er ferdig :)

Alt er så og si klart! Siste husvask blir tatt når barna er komt i seng i kveld:) men gaver, mat, juletre osv. Er helt klart:) og klærne er lagt frem!

Har gjort litt hver dag :)
Grøt med mandel er spist, desserten er lagd og dassen er vasket :p
Barna er badet, strømpene er ordnet klar til å henges opp i kveld..
Klærne hengte jeg klar i skapet for 2 dager siden..
Har kun å pynte juketreet, vaske gulvet i stua og sette pinnekjøtte til vanning, så er alt klart :)

Ønsker deg ei god jul :)

Back
Topp