Da kan jeg krysse av en hel del på handlelista :-)

Oi, oi, så flink du har vært!! :) Jeg må vel snart sjekke alt vi har, har ikke helt oversikten, men det aller meste har vi jo fra før ;) Har kontroll på babyklærne str 50-68 da ;) Men tenker jeg ka gjøre en del sånt ut på høsten, jeg stresser ikke, vi finner det etterhvert, er det noe vi mangler når han kommer så handler vi det da :)

huff da, men da må du høre på legens beordninger! Kjenner til at mennene har litt annerledes prioriteringer. Sliter med å få samboer til å skru opp de nye skyvedørsgarderobene nå.. Har hatt de i esker i kanskje 6 uker nå, og vi må ha alle tre soverommene i øvre etg. klare til neste helg når hele svigerfamilien kommer på feriebesøk.. Men han stresser ikke akkurat - blæ! :p

Så koslig med vugge og dåpskjole! Mamma ville sy dåpskjole nå som vi barna kan bruke til alle barnebarna.. Men så oppdaget jeg at svigermor har tatt vare på dåpskjolen som samboeren min brukte når han ble døpt. Den er sydd av mormoren hans, som døde alt for tidlig.. Så spørs på om jeg må bruke den. Får evt. høre om mamma kan sy/brodere lue til den :)

Får titte litt på Nøstebarn frem til august ;-) Er jo ikke så lenge igjen til det kommer i butikkene strengt tatt :p

Typisk menn å nedprioritere ting som garderober og andre ting som er essensielt for å få orden i heimen, slik er det her også :P Tar sin tid å sette sammen en slik garderobe også, så jeg foreslår at han starter snart om dere venter besøk neste helg ;)

De har masse ull på sparkjøp også, ikke så dyrt, og veeeeldig fint ;)

Her har vi det meste etter storesøster, har kjøpt stellebord, og litt klær. Trenger noen dyner og slikt, så er vi klare ;) seng, lammeskinnspose og sånn får vi låne av svigermor, må bare få det i hus ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi, oi, så flink du har vært!! :) Jeg må vel snart sjekke alt vi har, har ikke helt oversikten, men det aller meste har vi jo fra før ;) Har kontroll på babyklærne str 50-68 da ;) Men tenker jeg ka gjøre en del sånt ut på høsten, jeg stresser ikke, vi finner det etterhvert, er det noe vi mangler når han kommer så handler vi det da :)

Ja, om du har barn fra før har du vel mye liggende fra før :-) Her venter vi førstemann, og har ingen å arve noe spesielt fra.. så da må vi starte med alt fra scratch :P men så lenge det viktigste er på plass kan jo resten alltids handles når man får bruk for det :-)

Typisk menn å nedprioritere ting som garderober og andre ting som er essensielt for å få orden i heimen, slik er det her også :p Tar sin tid å sette sammen en slik garderobe også, så jeg foreslår at han starter snart om dere venter besøk neste helg ;)

Haha, i know :P Jeg holder på å få hjerteattakk av tanken på at det ikke er klart.. Den ene garderoben er så og si ferdig nå i alle fall, og den som skal på andre rommet er heldigvis mindre. Spurte han i morges om hvor han mente morfaren på mange og åtti år, som ikke kan gå trapper, skal sove om vi ikke har noen rom i hovedetasjen klare.. men tror ikke han tenker på sånt.. han tror alt kan gjøres på et skippertak på en dag, men jeg vil jo gjerne ha tid til å vaske rommene, få på plass møbler og dekorere litt også. Og jeg klarer ikke å holde på hele kveldene etter jeg har vært på jobb akkurat nå, så derfor ville jeg gjerne kunne gjøre sånt på helgen. Men den gang ei :P

De har masse ull på sparkjøp også, ikke så dyrt, og veeeeldig fint ;)

Her har vi det meste etter storesøster, har kjøpt stellebord, og litt klær. Trenger noen dyner og slikt, så er vi klare ;) seng, lammeskinnspose og sånn får vi låne av svigermor, må bare få det i hus ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for tips! :D Skal ta en titt ;-)

Back
Topp