DA kan han bare komme!;)

Jistine

Elsker forumet
Da har jeg gjort ferdig alt av innleveringer fra skolen som må inn nå før påske, så nå kan han bare komme!

Er utrolig utålmodig! Idag har jeg kjørt humpete veier og spist masse kanel![:D] Og jeg blir ikke noe mindre utålmodig når jeg leser om alle som allerede har fått møte babyene sine![:)]

Mange andre april-mammaer som er utålmodige her?[:)]

Er skikkelig klar for at han skal komme nå jeg også! Har enda en stund til termin 12.april, men syns han kan komme før. Var på ul i går og han er allerede 3700 gram (uke 37+4), så han er jo klar for å komme ut[:)]
Men enn så lenge koser jeg meg hjemme med strikking. Strikker til babyen min og mitt tantebarn som skal komme om en måned.

han kan komme når som helst nå[;)] er jo så sinnsykt spent på å se han[:D] jeg kjørte en humpete gammel på vei hjem fra legen idag i håp om noe action[:D] kanskje jeg å må få i meg litt kanel da[:D] håpe håpe

Du er ikke alene om å være lei nå :P veldig klar for at hun skal komme ut :) blir litt sjalu for hver baby som fødes nå :) men hun kommer når hun kommer :)

Er kjempe hyggelig å lese om alle de små som kommer til verden.. venter spent selv og er nesten sånn at jeg ikke har lyst til å lese om alle de søte nydelige små som har kommet til verden...

jeg er veldig utålmodig nå, å merker jeg blir såå misunnelig for hvert barn som blir født her... men hun kommer når hun kommer. prøvd litt kjerringråd, men det skaper bare maserier, så det får gå sin naturlige gang.
skal på kontroll på føden i morra, håper det har åpna seg litt mer[;)]

Æ e åsså lei! ho e hjerteli velkommen katti som helst no[:D]
men e enda 4uke t termin her da..
sånn m tanke på bekkenplagan mine, så bynne d å bli slitsom å tasse runt!

Skikkelig utolmodig her også. Vil også ha ut lilleprinsen [:)] Har vaska og skrubba leiligheten idag, så det blir spennende å se om det har noe effekt [8D]

nei her skal han eller ho holdes inn te termin[:D]
kan ikkje komme no[:D]

Egt ikke så lei av magen osv[:)] Går fint liksom.. Men gleder med syyykt masse til åmøte lille nurket[:D][:D][:D]

Begynner å bli ganske utålmodig ja, men håper han holder seg i magen noen uker til. Mann min reiser til USA i 10 dager imorgen og har ikke veldig lyst å føde uten han!!! Har ikke termin før i slutten av april da, så regner med det skal gå greit! Ingen tegn på fødsel her!

Back
Topp