Da jenter - Heng dere på! Insp. av okt 10 forumet

Trizia

Elsker forumet
Nå er sommeren over å de fleste aktive er kommet tilbake fra ferie. så jeg syntes vi skal ha en Humørspreder tråd igjen vi også :) Så si noe positivt om den over deg [:D]

du virker kjempesnill og ålreit, du ser veldig pen ut og har en storsjarmør av en prins[:D]

edit: lilletrampepus altså, trizia også for den saks skyld da...[:)]

Lilletrampepus er ei kjekke jente som eg liker å snakke med[:)] Har alltid godt humør og gode råd på lur- ei jente eg godt kunne tenkt meg å bo litt nærmere [:)]

Edit: Tror vi posta samtidig eg og du Linda [8D]

Linda_22 virker som ei sprudlende positiv, herlig mamma til lille Nicolai! Å kjempepen! [:)]

Almasmamma virker som ei supersøt jente med masse godt humør [:)]
Håper å få treffe deg og Alma en dag [:)]

Har ikke så mye å si, siden vi ikke har snakket sammen, men du virker veldig hyggelig :) Og har en nydelig liten jente[:)]

Postet visst likt som sorland, så får vel si no,en ord om henne å :)

Du virker som en hyggelig dame, med beina godt plantet på jorda, og for det meste veldig positiv, og har en nydelig gutt :D

Hyggelig å ha damer som dere her inne![:D]

Ingen som fikk sagt noe om meg nei[:'(][:)]

Sorland virker som en utrolig god og snill mamma. Tror du og jeg hadde godt veldig godt overens [:)] Håper vi får testa ut d en gang. Og gutta er j helt sikker på hadde blitt superkompiser [:)]

edit: der posta vi samtidig vi delgado [:)] Men da får du dobbelt opp, sorland. Da betyr d at du er ekstra spesiell [:)]

ORIGINAL: matvrak

Sorland virker som en utrolig god og snill mamma. Tror du og jeg hadde godt veldig godt overens [:)] Håper vi får testa ut d en gang. Og gutta er j helt sikker på hadde blitt superkompiser [:)]

edit: der posta vi samtidig vi delgado [:)] Men da får du dobbelt opp, sorland. Da betyr d at du er ekstra spesiell [:)]

Har vært så heldig å få møte matvrak og hun er ei kjempejente med godt humør og sprudlende personlighet [:)]

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Ceciliekje virker som ei veldig søt jente. Har alltid oppmuntrende ord til alle. Ei fornuftig og oppgående jente! [:)]

Jeg må si det samme om deg mammajuli/oktober. Selv om jeg aldri har møtt deg, så liker jeg deg veldig god. Herlig mamma til to skjønne barn.

Delgado ble glemt :( Men jeg syntes du virker som ei kjempe koselig jente Delgado :D

D*A er kul [:)] Og er veldig flink å handle på nettet. Og har en nydelig sønn med verdens vakreste øyne [;)]

Bolla85 er oppegående og fornufte og samtidig full av liv. Trym er nydelig han og. Kunne tenkt meg en fest med deg.

eplemos virker som ei superkul jente og har verdens søteste Aksel[:)]
Flink detektiv[;)]

ORIGINAL: Mildrun

Flink detektiv[;)]

Jeg digger Mildrun!
Fikk så sansen for deg da vi rasa rundt i Frognerparken[:D]
Og så kan jeg ikke fatte at du ikke heter mildrun irl,bare digger det nicket[:D][:D]bra dame du[:)][:)]

ORIGINAL: rai

Flink detektiv[;)]

Jeg digger Mildrun!
Og så kan jeg ikke fatte at du ikke heter mildrun irl,bare digger det nicket[:D][:D]bra dame du[:)][:)]

Jeg digger rai!
Fikk så sansen for deg da vi rasa rundt i Frogner parken[:D]
Og så kan jeg ikke fatte at du ikke heter rai irl [:D][:D]

Hehe! Neidaså..

Altså, du er ganske så rå, rai! Humøret og humoren på topp. Og musikalsk. Eirun er også nydelig.

ORIGINAL: Kinaputten

ORIGINAL: rai

Flink detektiv[;)]

Jeg digger Mildrun!

Jeg digger rai!
Fikk så sansen for deg da vi rasa rundt i Frogner parken[:D]
Og så kan jeg ikke fatte at du ikke heter rai irl [:D][:D]

Hehe! Neidaså..

Altså, du er ganske så rå, rai! Humøret og humoren på topp. Og musikalsk. Eirun er også nydelig.

*kremt*jukser litt her for da bryter jeg ikke regelen og sier :
RIGHT BACK AT YA!!!!!!!

Vil ha treff snart jeg[:D][:D][:D]
Åh det var morro lag assa,we LIKE!

Trives du uppi dali på lækjarvakti?...Uff.trådkupp[8|][X(][:D]

Ivibivi er for meg ei jente med bein i nesa. Virker som ei stabil, og koselig jente, med masse fart og humor. Absolutt ikke redd for å si hva hun mener[:)]

Pannekaka er en herlig jente :) Utadvent og ærlig. Kontakt søkende og søt [:)]

Sessaen har ei nydelig lita prinsesse, og en mann som er kjempeflink med Silje [:)]

Edit: digger kronen hennes !!

ORIGINAL: Trizia

Delgado ble glemt :( Men jeg syntes du virker som ei kjempe koselig jente Delgado :D

Takk takk :D

Delgado:

Syns du er aldeles herlig, selv om jeg har møtt deg bare en gang[:D]
Har ei nydelig datter[:)]

Back
Topp