da jenter har jeg testet...

sol vil bli mamma

Gift med forumet
og den digitale testen lyste ikke gravid mot meg...

så da ringer jeg lege + gyn og får startet veien mot prøverør spire...

flytter inn til dere jeg da..om jeg får lov da??[8|]

ORIGINAL: ElinR

så trist at den viste ikke gravid da[:(] men "velkommen" hit og krysser for at spiren sitter på første forsøket [:)]

tusen takk søte du...

veldig leit med negativ test snuppa [:(] men velkommen skal du være, vi skal ta godt vare på deg her inne [:D]

velkommen inn her[;)][;)]og lykke til videre[;)][;)]

så trist at den viste ikke gravid da[:(] men "velkommen" hit og krysser for at spiren sitter på første forsøket [:)]

velkommen kjære sol vil bli mamma[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Kan du ikke kontakte klinikken direkte siden du skal ha privatbehandling? Du trenger jo ikke noe henvisning da?

ok..det viste jeg ikke at man kunne..vi skal prate om ivf forsøk i kveld hvor vi vil søke og slikt...så ringer straks vi har blitt enige..ikke noe å nøle etter her...

ORIGINAL: fano

veldig leit med negativ test snuppa [:(] men velkommen skal du være, vi skal ta godt vare på deg her inne [:D]

takk søta mi

Dumt at du testet negativt.. Men velkommen her, er en fantastisk gjeng[:D]
Lykke til med valg av klinikk! Klem

ORIGINAL: Amodi

Dumt at du testet negativt.. Men velkommen her, er en fantastisk gjeng[:D]
Lykke til med valg av klinikk! Klem

Sign[:)]

Det var trist. Men så bra at dere nå skal i gang med prøverør, da blir det nok fart på sakene skal du se! Vi skal til parsamtale om noen uker, det er såååå spennende![:D]

sign[:)]

Back
Topp