...da hopper jeg videre enda en mnd fram....

Emilie<3Sofie

Elsker forumet
vi klarte ikke å lage juni baby, så dukket det opp et brev fra legen med at jeg hadde celleforandringer med usikker betydning....det trenger ikke å bety noe, og celleforandringer er IKKE celledeling, men det skal følges opp... litt lettet, men likevel

Har nettopp kommet fra legen nå, som ringte videre til gynologisk spesialist, og vi ble enige om å ta en ny underlivsprøve på mandag, også tar det 6-7 uker før svar, så da må vi desverre hoppe over å få juli baby også....


Lykke til alle sammen. Måtte dere alle bli gravide denne mnd og at dere er friske og raske med en baby i magen i 40 uker!

Klem Merethe
 
Så kjedelig dere må vente, men KJEMPEBRA du blir undersøkt og det blir tatt på alvor. Skulle så gjerne hatt deg med videre, men kom innom og snik litt da? Gjør jeg hvertfall, uansett og det blir et lite julibarn el ikke. Lykke til videre snuppelupp*Sender deg en stoooor klem*
 
takk, ja da må vi jo bare vente, det er jo ikke så nøye, viktigste er at vi alle er friske og raske Et barn er i allefall velkommen uansett tid...

Lykke til videre
 


mammatil2prinsesser skrev:
Så kjedelig dere må vente, men KJEMPEBRA du blir undersøkt og det blir tatt på alvor. Skulle så gjerne hatt deg med videre, men kom innom og snik litt da? Gjør jeg hvertfall, uansett og det blir et lite julibarn el ikke. Lykke til videre snuppelupp*Sender deg en stoooor klem*


=)
 
Back
Topp